Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-27, 00:39
  #325
Avstängd
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Kan du redogöra, på detaljnivå, var Terranet gör? Gör gärna det!
Har du sålt dina aktier i det här bolaget?
Citera
2023-11-28, 12:12
  #326
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Har du sålt dina aktier i det här bolaget?

Nej! Han har ju läst på och vet att detta är en superbra investering!

Han svarar nog inte efter att ha totalidiotförklarat allt och alla som ifrågasatt Terranet som investering, nu är det mer än tydligt att det är han själv som är en jubelidiot.

Terranet har rekryterat en ny utvecklingschef och börsen reagerar med att sänka kursen över 10% till ny ATL på 5,82 öre.

Har aldrig sett sånahär case vända.
Börsvärdet är nu blygsamma 37,7 miljoner.

De lär köra några nyemissioner till så att VD och styrelse kan få sina miljonersättningar några år till, runt 3,3 miljoner per år.

Alla som funderar på hur det går bör gå in på allabolag.se och kolla deras enorma årliga förluster i förhållande till deras låga omsättning, rent ut sagt alarmerande siffror.

Rek: Sälj.

Har du aktiern på AF så utnyttja förlustavdragsmöjligheten.
__________________
Senast redigerad av Ringhals3 2023-11-28 kl. 12:14.
Citera
2023-11-28, 12:19
  #327
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Jahaja.

Då har aktien positionerat sig inför en riktig ökenmaratonvandring och det är inte sannolikt att vi får se kursen över fem kronor någonsin igen men desto mer sannolikt att vi får erbjudanden om nyemissioner gång på gång.

Tog en chanspost på 2000 aktier men det var uppenbarligen en felsatsning.

Nu följer åratal av inlägg från aktiens hårda fans som vet (hoppas) att efter nästa rapport eller nästa mässa så kommer det lyfta, vänta bara, och vänta och vänta...

Finns hur många sånahär bolag som helst med tillhörande beundrare...

Citerar mig själv från 2021.02.26
Citera
2023-11-28, 20:22
  #328
Avstängd
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Nej! Han har ju läst på och vet att detta är en superbra investering!

Han svarar nog inte efter att ha totalidiotförklarat allt och alla som ifrågasatt Terranet som investering, nu är det mer än tydligt att det är han själv som är en jubelidiot.

Terranet har rekryterat en ny utvecklingschef och börsen reagerar med att sänka kursen över 10% till ny ATL på 5,82 öre.
Jo jag skrev så för att snubben spelar Allanballan i andra delar av forumet. För femton år sedan hade han onödiga skulder på över 15.000 i månaden så han har uppenbart inte alla hästar hemma.

Terranet påminner om alla de där biotech- och medicin- förhoppningsbolagen där ute som konkar efter några säsonger på börsen.
Citera
2023-11-29, 10:48
  #329
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Jo jag skrev så för att snubben spelar Allanballan i andra delar av forumet. För femton år sedan hade han onödiga skulder på över 15.000 i månaden så han har uppenbart inte alla hästar hemma.

Terranet påminner om alla de där biotech- och medicin- förhoppningsbolagen där ute som konkar efter några säsonger på börsen.

Ja fast innan de konkar så lever ledningen la dolce vita på pengar de drar in på återkommande nyemissioner medans kursen dalar oavbrutet...
Citera
2023-12-19, 14:24
  #330
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Tusenlapp låter lite😁, jag har 1,4 miljoner aktier ex emissionen, som jag fulltecknat.

Kom igen nu! Ge oss en analys nu när kursen är 46 öre, du som läst pä så noga och vet hur bra Terranet är!
Citera
2023-12-25, 17:22
  #331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Kom igen nu! Ge oss en analys nu när kursen är 46 öre, du som läst pä så noga och vet hur bra Terranet är!
Varför sitter du dagligen och skriver massa dynga i aktietrådar? Har du inget liv eller är du bara en fattig kommunist som inte har råd att investera?
Citera
2023-12-25, 17:30
  #332
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Varför sitter du dagligen och skriver massa dynga i aktietrådar? Har du inget liv eller är du bara en fattig kommunist som inte har råd att investera?

Drömmer om miljoner, har du något aktietips som funkar, jag lät mig övertygas om Terranet, Anoto, Kancera och Diamyd och inget av det som storhaussarna trott och hoppats har någonsin infriats!
Citera
2024-02-23, 17:25
  #333
Medlem
Ringhals3s avatar
Sålde mina tecknkngsrätter i Terranet, blev 99 kr netto, tror de får väldigt svårt att få nyemissionen fulltecknad.

Vilken flopp detta bolag är för oss aktieägare!
Blir en öl och jordnötter nu på lämpligt uteställe!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback