Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-12, 20:12
  #1
Medlem
Om man är inne på en sida med ett annat språk så brukar det ju dyka upp en liten ruta i hörnet med frågan om man vill översätta till svenska, men den lilla rutan dyker ej upp. Hur gör man så att den dyker upp eller kan man ändra den nånstans i inställningar? Försökt leta men hittar ej.
Jag har google chrome
Citera
2017-05-12, 20:22
  #2
Medlem
vtcs avatar
Du tänker förmodligen på Google Translate - kopiera in adressen i den vänstra rutan på https://translate.google.com/ och tryck på länken som kommer upp i den högra rutan.
Citera
2017-05-12, 20:40
  #3
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaie
Om man är inne på en sida med ett annat språk så brukar det ju dyka upp en liten ruta i hörnet med frågan om man vill översätta till svenska, men den lilla rutan dyker ej upp. Hur gör man så att den dyker upp eller kan man ändra den nånstans i inställningar? Försökt leta men hittar ej.
Jag har google chrome

Högermusknapp (i Windows) över sidan (något tomt ställe) så skall det dyka upp "Översätt till svenska"

---edit

Sitter iofs med Chromium och inte Chrome just nu... men har för mig denna finns på Chrome också...
Citera
2017-05-12, 21:31
  #4
Avstängd
96ans avatar
Högerklicka > Översätt till svenska
Citera
2017-05-12, 23:51
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 96an
Högerklicka > Översätt till svenska


Tack
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback