Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-12, 17:16
  #1
Medlem
hampan410s avatar
Tja bois

Undrar hur länge jag bör vänta tills min adhd medicin är ur kroppen tänkte röka lite brunt men vågar inte blanda det när jag har medicin i kroppen och råka en gång blanda det med medicinen vilket resulterade till att jag snea nått som in i helvete

Tog min medicin senast igår runt 18-20 kanske har ganska hög dos
Citera
2017-05-12, 17:25
  #2
Medlem
Sn0o0oZs avatar
Får du sådana reaktioner bör du nog inte röka Öht, nu vet vi inte ens vad det är du äter.
Citera
2017-05-12, 17:47
  #3
Medlem
Aragonis avatar
Och du är säker på att det har med din medicin att göra, och inte någonting annat? Sen kan du snabbt googla fram ett svar. Blir dessutom svårt för oss att googla något då du inte ens nämner vilken medicin du nyttjar.
Citera
2017-05-12, 19:17
  #4
Medlem
Bluepants avatar
På vilket sätt sneade du? man kan snea med eller utan metylfenidat/amfetamin
Citera
2017-05-12, 19:24
  #5
Medlem
Behöver inte vänta alls. Ingen adhd medicin gör cb mer utav något än nykter. Säkert du som människa som inte klarar av att röka helt enkelt. Eftersom du ställer en sådan korkad fråga kan jag istället säga. Ta reda på halveringstiden av vad du nu äter och rök när det gått ur. Fass.se knappra in din drog o läs om halveringstiden. Ha de göt hej
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback