Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-12, 13:13
  #1
Medlem
FrankieStubbss avatar
Jag är nog inte ensam då det gäller den livsstil jag lever?

Framåt 11 tiden drar man sin första öl på lokal och ett par till innan det är tid för lunch.

Jag är sportig så efter det blir det en promenad på djurgården i en timme eller så innan krogen lockar igen. På sommaren åker jag gärna ut till öarna för att dricka en eller fler öl där.

Jag brukar häcka på blå dörren eller kvarnen.

tipps på bra ställen?
Citera
2017-05-12, 13:51
  #2
Medlem
franges avatar
Gotthards Krog i Umeå har jag hört skall vara trevlig, enligt bekanta i den bygden.
Citera
2017-05-12, 14:05
  #3
Medlem
lite långt fr södermalm antar jag
Citera
2017-05-12, 16:27
  #4
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieStubbs
Jag är nog inte ensam då det gäller den livsstil jag lever?

Framåt 11 tiden drar man sin första öl på lokal och ett par till innan det är tid för lunch.

Jag är sportig så efter det blir det en promenad på djurgården i en timme eller så innan krogen lockar igen. På sommaren åker jag gärna ut till öarna för att dricka en eller fler öl där.

Jag brukar häcka på blå dörren eller kvarnen.

tipps på bra ställen?

Det är riktigt man ska leva, det kommer nog sluta likadant för mig när jag blir äldre (såg i en annan tråd att du gick i samma klass som Bengt Grive, så du bör väl rimligtvis närma dig hundra) bara det att jag och min kvinna har planerat att bosätta oss där det är ett lite bättre klimat.
Citera
2017-05-13, 00:16
  #5
Medlem
FrankieStubbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Gotthards Krog i Umeå har jag hört skall vara trevlig, enligt bekanta i den bygden.
Tack för svar men jag besöker Umeå en gång per år för att köpa surströmming, det räcker bra så.
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Det är riktigt man ska leva, det kommer nog sluta likadant för mig när jag blir äldre (såg i en annan tråd att du gick i samma klass som Bengt Grive, så du bör väl rimligtvis närma dig hundra) bara det att jag och min kvinna har planerat att bosätta oss där det är ett lite bättre klimat.
Man lever så länge man lever. Och då måste man leva som jag brukar säga...

Är det Spanien som lockar?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback