Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-12, 11:54
  #1
Medlem
videofotografens avatar
Har fått erbjudande av en äldre man om att köpa denna beg skrivare/scanner. Bevisligen vet han inget om maskinen och dessvärre kan inte jag heller något om modellen. Ska inte i första hand använda den som skrivare trots att jag naturligtvis kommer att använda skrivarfunktionen utan som scanner då jag läst att det är en hyfsad bra scanner.

Det är en wifi maskin men fungerar den även med USB-kabel? Är ingen större fantast av wifi och föredrar kablar.

Finns det förinstallerade drivrutiner i Win 7 alt Win 8? Mannen visste inte ens vad drivrutiner var för något.

Någon som har denna Canon Pixma MG6250 och som kan ge några positiva eller negativa åsikter om den.

Har blivit erbjuden att köpa den för 550 kronor... troligen prutbart till 500 kronor.
Citera
2017-05-14, 20:52
  #2
Medlem
Du kan säkert hitta en flatbäddsskanner som är nyare än 4 år och likvärdig eller bättre för dom pengarna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback