Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2019-12-29, 12:46
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Vad anser ni om säsong 4? Jag gillar säsong 4 jag tycker den är bra. Det händer saker där och mycket bra berättande.

Tycker den är helt okej. Bortsett från Archies vigilante-beteende och allt detta med Badger, det drar ner helhetsbetyget.

Citera
2020-01-28, 23:45
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Många säger att tv-serien flummade iväg och blev dålig. Så tyckte jag också. Men förstår nu att tv-serien har ändrat riktning. Är medvetet att de vill ha stereotypa serietidnings karaktärer. Och att logiken därför halkar ibland. Att MC-gängets Jughead snöar in i lekar och spel om Maskaroner blir därför okej.
Ja man får väl ta serien lite för va de är. Då blir den ändå helt okej. Dock gav jag upp efter två säsonger då jag inte var intresserad av en serie som kunde gå hur långt som helst där nya stories introducerades hela tiden osv. Men kanske tar upp den senare igen men då i sällskap av en tjej. Se den ensam va lite tråkigt
Citera
2020-03-05, 23:01
  #63
Medlem
EggBoxJuans avatar
Tyckte den vände till det bättre ett litet tag, men nu är det nästan nere på botten igen.
Jag snabbspolar alla scener med Veronica och hennes pappa eller styvsyster, de personerna är så tråkiga.
Och hela historien med Jugheads död, ja jisses, man skäms nästan.
Citera
2021-01-20, 10:55
  #64
Medlem
EggBoxJuans avatar
Jaha då var det dags för premiären av säsong 5 inatt.

https://www.youtube.com/watch?v=3DN4-LZFZtc

Helt otroligt att serien fortfarande har liv, även om den sjunkit så pass som den gjort så kan jag ändå inte sluta titta av nån anledning.
Kommer detta vara året då vi utan anledning får en karaktär som är en transperson?

Citat:
Betty and Jughead's investigation into the auteur leads them to the discovery of a secret underground for red-band screenings. Elsewhere, in order to impress the visiting Naval Academy Commandant, Archie agrees to participate in a boxing exhibition against another candidate - KO Kelly. Meanwhile, as Cheryl prepares for prom, she stumbles upon a major secret that Toni's been keeping from her.

Byn Riverdale måste ha något sorts världsrekord i hemliga kulter, sällskap och seriemördare.
__________________
Senast redigerad av EggBoxJuan 2021-01-20 kl. 10:57.
Citera
2023-04-01, 18:02
  #65
Medlem
Rosenkreutzares avatar
Är det någon som fortfarande kollar på Riverdale? Jag såg det första avsnittet av den sjunde säsongen igår, men blev tyvärr tvungen att stänga av då det hela snarare var en orgie i BLM-progapanda och liknande skit.

Det verkar dessvärre som om att den politiska agendan slutligen blev större än ambitionerna att göra en bra serie. Synd, för jag har gillat de tidigare säsongerna.

PS. Japp, jag hade blivit lika irriterad om det var något "WLM" eller "ALM" det propagerades för.
Citera
2023-04-01, 20:57
  #66
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenkreutzare
Är det någon som fortfarande kollar på Riverdale? Jag såg det första avsnittet av den sjunde säsongen igår, men blev tyvärr tvungen att stänga av då det hela snarare var en orgie i BLM-progapanda och liknande skit.

Det verkar dessvärre som om att den politiska agendan slutligen blev större än ambitionerna att göra en bra serie. Synd, för jag har gillat de tidigare säsongerna.

PS. Japp, jag hade blivit lika irriterad om det var något "WLM" eller "ALM" det propagerades för.
Svar nej, alla slutade kolla för läänge sedan!
*Det produceras faktiskt väldigt bra andra sevärda TV-Serier fortfarande.
Citera
2023-04-01, 23:44
  #67
Medlem
Rosenkreutzares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Svar nej, alla slutade kolla för läänge sedan!
*Det produceras faktiskt väldigt bra andra sevärda TV-Serier fortfarande.

Jaså? Det har jag inte märkt. De flesta jag känner slutade dock kolla efter att ha sett den senaste eländiga ursäkten till program.
Citera
2023-04-02, 00:32
  #68
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenkreutzare
Jaså? Det har jag inte märkt. De flesta jag känner slutade dock kolla efter att ha sett den senaste eländiga ursäkten till program.
Serien och den här tråden dog nåt/ett par år efter starten starten 2017, men alla kan få tycka olika.
Vilketfall, det får bli mitt slutord till dig om det.
Cheerio.
Citera
2023-08-27, 10:40
  #69
Medlem
htsolna08s avatar
Sett sista avsnittet nu, sjunde säsongen var klart sämst men sista avsnittet var dock bra.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback