Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-05-15, 11:56
  #25
Medlem
freeworldTVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Du låter som en riktigt vek jävel psykiskt. Ta aldrig någonsin en drog igen inklusive alkohol. Visste du att det finns kliniker där människor med hjälp av LSD behandlas för depression med väldigt goda resultat? Det där var inte LSD kan jag lova utan snarare någon sorts syntetisk RC drog..

P.s ja jag har tagit LSD, E,shroomz,dmt, weed osv.
Mvh

Du, å andra sidan, låter som en jävla IQ-befriad idiot. LSD är starka saker och även de allra starkaste och mest erfarna kan under fel omständigheter eller bara pga otur få rejält jävliga upplevelser (Terence McKenna inkluderad, tex).

Det är snarare du som bör avstå från droger eftersom du inte fattar detta uppenbara. Jävla dålig attityd från din sida ovan som bara kan komma från nått sorts knarkardjur utan empati, intelligens eller självrespekt.
__________________
Senast redigerad av freeworldTV 2017-05-15 kl. 12:05.
Citera
2017-05-15, 12:03
  #26
Medlem
freeworldTVs avatar
Mycket välskriven och intressant rapport! Du skrev att du inte ville ge någon bakgrundsinfo och det får vi väl respektera. Men jag vill ändå bara föra till protokollet att det vore sjukt intressant att höra mer om din bakgrund. T.ex. hur stark dos du tog och din erfarenhet av droger och specifikt psykedeliska droger innan det här tillfället? Har du haft psykiska problem innan (i texten antyder du att så inte varit fallet?)? Osv.

Hoppas du mår bättre snart, TS!
__________________
Senast redigerad av freeworldTV 2017-05-15 kl. 12:06.
Citera
2017-05-15, 14:45
  #27
Medlem
Dieselknugens avatar
hur hög var dosen?
Citera
2017-05-16, 20:55
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeworldTV
Mycket välskriven och intressant rapport! Du skrev att du inte ville ge någon bakgrundsinfo och det får vi väl respektera. Men jag vill ändå bara föra till protokollet att det vore sjukt intressant att höra mer om din bakgrund. T.ex. hur stark dos du tog och din erfarenhet av droger och specifikt psykedeliska droger innan det här tillfället? Har du haft psykiska problem innan (i texten antyder du att så inte varit fallet?)? Osv.

Hoppas du mår bättre snart, TS!
Tack för det jag förstår att det hade varit tillförande och jag hade gärna berättat om det, men av olika skäl kan jag dessvärre inte besvara de frågor. Jag kan dock säga att jag inte haft några psykiska problem tidigare. Inga alls, möjligtvis att jag gått igenom en del jobbiga saker i mitt liv som såklart tynger/tyngt mig ned. Det har ju påverkat mig till att bli ledsen, som är ytterst normalt för oss att bli ibland. Men absolut inga psykiska problemer som påminner om något som liknar detta. Helt normal i huvudet.
Citera
2017-05-16, 21:44
  #29
Medlem
freeworldTVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bearear
Tack för det jag förstår att det hade varit tillförande och jag hade gärna berättat om det, men av olika skäl kan jag dessvärre inte besvara de frågor. Jag kan dock säga att jag inte haft några psykiska problem tidigare. Inga alls, möjligtvis att jag gått igenom en del jobbiga saker i mitt liv som såklart tynger/tyngt mig ned. Det har ju påverkat mig till att bli ledsen, som är ytterst normalt för oss att bli ibland. Men absolut inga psykiska problemer som påminner om något som liknar detta. Helt normal i huvudet.

Du kanske kan ge oss en indikation om dosen åtminstone?
Citera
2017-05-17, 22:00
  #30
Medlem
Kodiak-s avatar
Mycket intressant och välskrivet. Jag råder dig att komma igång med fler och fler nyttiga rutiner som du mår bra av rent fysiskt. Det borde underlätta för sömnens skull, och vad ditt sinne och kropp behöver är just återhämtning. Du verkar även vara bra på att analysera det underliggande i din upplevelse, så fortsätt om möjligt att bearbeta dina svårigheter lite i taget för att långsiktigt kunna avdramatisera dom intensiva intryck du fått uppleva. Ge det tid och stressa inte.
Citera
2017-05-18, 23:08
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeworldTV
Du kanske kan ge oss en indikation om dosen åtminstone?

Nej, och orkar inte återupprepa mig 560 gånger...
Citera
2017-05-18, 23:11
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kodiak-
Mycket intressant och välskrivet. Jag råder dig att komma igång med fler och fler nyttiga rutiner som du mår bra av rent fysiskt. Det borde underlätta för sömnens skull, och vad ditt sinne och kropp behöver är just återhämtning. Du verkar även vara bra på att analysera det underliggande i din upplevelse, så fortsätt om möjligt att bearbeta dina svårigheter lite i taget för att långsiktigt kunna avdramatisera dom intensiva intryck du fått uppleva. Ge det tid och stressa inte.
Tack! Just nu är jag i en tentaperiod vilket gör det svårt att komma igång med saker förutom plugg tyvärr. Måste väl försöka hitta någon balans... Varmt tack för dina tips och stöttande ord
Citera
2017-05-18, 23:16
  #33
Medlem
thomas287s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bearear
Jag sover alltid med tänd lampa, för mörkret framkallar värre hallucinationer, som skrämmer mig och ger mig svindel-känslan. Nu för tiden när jag blundar ser jag ofta ansikten som bildas framför mig och snabbt kommer närmre. Jag blir rädd varje gång och tittar igen.

Väldigt intressant rapport!
Har själv aldrig brukat någon sort av hallucination men upplever exakt samma känsla med ''ansikten'' som kommer närmare. Olika slags mönster som bildar ansikten och blir större och bara blir värre. Mina ögons öppnas automatisk hela tiden tills jag somnar.

Men jag håller med dig, riktigt obehagligt är det och jag hoppas det blir bättre!
__________________
Senast redigerad av thomas287 2017-05-18 kl. 23:19.
Citera
2017-05-19, 00:18
  #34
Medlem
har ingen vettig kommentar angående rapporten, antar att jag lämnar ett betyg...

Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Du låter som en nyfrälst färsking på psykedelika.saken gör ju inte bättre att du radar upp allt du har tagit för att hävda dig heller.
hade du varit så erfaren som du vill framstå som så hade du insett själv att ditt inlägg bara handlar om att styrka ditt eget ego.
En snedtripp kan komma även efter 150 trippar, och det har absolut ingemting att göra med hur stark man är psykiskt eller inte.
Väx upp och välkommen till fb när du är 18 igen.

är du helt utvecklingsstörd? fattar du inte att knarkarlivet är hårt! det är en olidlig tävling och det svårt att ligga på topplistan hela tiden, den som knarkar mest olika knarksorter i störst knarkmängd är överlägsen på alla knarksätt och kan allt om allt knark och hur det påverkar allt och alla på samtliga vis, är du helt orökt eller?

p.s jag är ironisk.
mvh
Citera
2017-05-20, 12:31
  #35
Medlem
GuldBuddahs avatar
Fan vad folk slänger ut begreppet "psykos" överallt. Vet ni inte vad ni ger er in på? Ruset påminner ju om schizofreni så vad fan hade ni förväntat er?
Citera
2017-05-20, 13:12
  #36
Medlem
Alldeles för många som tar psycadelica tar det för tidigt i livet och har ingen som helst kunskap om psyket.
Förslår att man läser de viktigadte av Jung och Freud innan man tar psycadelica. Du bör han goda kunskaper om det undermedvetna och "Jaget" och dess funktioner i psyket.

Tar du psycadellica som ung och inte har någon kunnskap om psyket så är det inte så konstigt att man snear då egot börjar förminskad och psyket går över till ett schizofrennskt tillstånd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback