Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-11, 20:07
  #1
Medlem
Tjena!! Vill börja med att säga att jag är helt värdelös på att skriva och hålla den röda tråden, men ska göra så gott jag kan!

Bas info:

Man
21 år
64kg
180cm
BF % har absolut ingen aning

-------------------------------------------------------------------
Bakgrund

Funderat på att kura nu ett tag men det är först nu jag sätter igång har tränat fram och tillbaks med både gym/löpning/skidor och alla möjliga sporter !! Springer milen på 37min och har 6 månaders militärutbildning från Finland i Ryggmärgen

Nu senaste 6 månaderna har jag bara kört gym med ett kaloriintag på kanske 2000 per dag om jag får gissa.

-----------------------------------------------

Kur

Kommer köra 250mg testo E E5D som start på min kur karriär

Har 3 flaskor 10ml per via, 250mg/ml!!!
Märke: Empower pharmaxy

Kommer köra 1ml var 5e dag tills allt är slut (30ml)

---------------------------------------------

Diet

Kommer att äta ca 6000 kalorier per dag (3000 kalorier från gainers)
Husmanskost alla vardagar och på helgerna blir det tacos/pizza mm. Inte rädd att lägga på mig lite fett

---------------------------------------

Tränings schema

Måndag: Bröst (bänk 60kg)
Tisdag: Rygg (mark 120kg)
Onsdag: Ben (benböj 80kg)
torsdag: Axlar (militärpress 60kg)
Fredag: Armar
Lördag: Vilodag/ något av de ovanstående beronde på hur det känns!
Söndag: Vilodag/ något av de ovanstående beronde på hur det känns!

Mage bakar jag in 2-3 gånger under något av dessa pass!!

----------------------------------------------
PTC

Har endast Nolvadex liggandes hemma (20mg)

Dag 1-7 40mg
Dag 7-30 :20mg tills jag känner mig återhämtad

--------------------------------------
Tack för mig hoppas det gick att läsa
Citera
2017-05-11, 20:12
  #2
Medlem
Tog första sticket den 26 april 22:00 allting gick hur bra som helst och det var inga konstigheter alls
Satt och kollade på injektion guider samtidigt som jag höll på!!

Dagen efter haltade jag lite och det kändes som jag hade en stor lårkaka på benet (injekterar i låret)
Men det var absoulut inget man inte klarade av att hantera

kaloriintaget som jag har tredubblat från 2000 till 6000 kalorier var ganska mycket, men antar att det bara är att kämpa på
Citera
2017-05-11, 20:19
  #3
Medlem
Stick nr 2 första maj 07:00. Sitter på toaletten och har sprutan i handen och det kändes helt plötsligt mycket svårare att sticka sig själv i benet Men men jag sticker ner sprutan halvvägs och det känns som jag träffar något eftersom jag fick en ganska stor smärta i benet. kollar åt vänster och ser mig själv i spegeln med bara kallingar och en spruta nertryckt i låret. Började fundera på vad fan jag håller på med igentligen samt att jag fick kallsvettningar. Fick endast i mig 0,5ml av dosen innan jag behövde lägga mig på golvet eftersom jag blev yr. 15 minuter senare är det som ingenting har hänt så jag bestämmer mig för att köra i resten av dosen (bytte nål innan). Detta stick gick perfekt utan smärta och jag var bara glad att jag skulle slippa ta skiten under den närmaste tiden
__________________
Senast redigerad av Finskost 2017-05-11 kl. 20:33.
Citera
2017-05-11, 20:21
  #4
Medlem
niqqaslayas avatar
Börja sätta i glutes, betydligt färre nerver och mycket enklare.

Mvh
Citera
2017-05-11, 20:22
  #5
Medlem
stick 3 datum 6 maj. inga problem alls med injekt denna gång. Allt annat flyter på som det ska, maten är mycket lättare att få i sig också Har ökat med 3 kg sen jag började den 26 april. På gymmet märker jag inga större skillnader ännu kanske att jag ser ådrorna lite mer och att jag har lite mer pump men vikterna har inte ändrats så mycket ännu
Citera
2017-05-11, 20:29
  #6
Medlem
Stick nr 4 alltså dagens datum 11 maj. injektionen gick galant tur de efter incidenten vid stick nr 2

Viktuppgång just nu är 5kg
har ökat med 10kg i alla basövningar vet inte om det beror på att jag äter mycket mer eller om det är testot som börjat kicka igång.

inga bieffekter hittills kanske lite mera finnar på ryggen/axlar men inget farligt!!

Bara ställa frågor om ni undrar över något

Blev ganska mycket att skriva på 1 dag men känner att jag ville göra en kurrapport så jag själv har något att läsa då jag är färdig Sen finns det säkert någon annan nervös ungdom som själv är sugen på att börja kura och vill läsa andras erfarenheter Tack tack
__________________
Senast redigerad av Finskost 2017-05-11 kl. 20:31.
Citera
2017-05-14, 21:23
  #7
Medlem
Stick nummer 5 Mår fruktansvärt bra träningen går super bra och man längtar till gymmet redan då man kliver ut därifrån. Dieten flyter på men tycker att mitt kaloriintag är lite lågt under helgerna då jag sover bort halva dagen Funderar på om man ska ha ett alarm på morgonen så man kan gå upp och äta. Vikten just nu är 69kg morgon vikt ser betydligt mycket större ut. Men mina magrutor börjar tona bort sakta men säkert

Just nu har jag faktsikt inget negativt att säga utan allt går bara bra Om ni vill att jag ska skriva mer om något specielt är det bara höra av er

För och efter bilder kanske kan fås efter att min kur är slut samt att jag kommit på ett sätt för att behålla min anonymitet :P

tack alla flasbackare
Citera
2017-05-14, 22:56
  #8
Medlem
Om du är vaken färre timmar gör du inte av med lika mycket kalorier så inget att oroa dig över
Personligen gillar jag att komma upp i tid även på helgen för å hålla dygnsrytmen och det normala kostschemat

Kötta på!
Citera
2017-05-15, 19:43
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smacharen
Om du är vaken färre timmar gör du inte av med lika mycket kalorier så inget att oroa dig över
Personligen gillar jag att komma upp i tid även på helgen för å hålla dygnsrytmen och det normala kostschemat

Kötta på!


Tack tack!! Ja de ska jag
Citera
2017-05-23, 18:39
  #10
Medlem
Stick nr 6 och 7 Har varit dålig på att skriva här, varit lite tufft just nu Men träningen går riktigt bra mår bara bättre och bättre arbetsdagarna känns lättare och man är allmänt mer positiv.

Vikten just nu är på 71kg alltså 8 kg + sedan start hittils. Antar att det är mycket vätska och mat i magen

bänkpress har ökat från 60kg till 77kg
Citera
2017-09-17, 12:42
  #11
Medlem
Va hände sen? Dog du?
Citera
2017-11-22, 22:43
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperSkunk1955
Va hände sen? Dog du?

Nej då jag dog inte körde klart hela kuren. Såg inget intresse från någon så jag valde att avsluta min rapport. Kommer köra igång med en större kur i april 2018.

gjorde en viktökning på 12kg. gick ner 3kg under 2 månaders tid efter kur
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback