Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-15, 21:29
  #13
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LovableGoofball
Menlös är nog bästa beskrivningen av denna film. Alternativt värdelös. Det här är skräck för folk som inte gillar skräck. Allt är så förutsägbart och uppenbart att man sitter och skäms när man tittar på eländet. Fotot är så pass gräsligt att man vet direkt var och när något "läbbigt" ska inträffa. Genuint dåligt filmskapande, helt enkelt.

Mmm totalt jävla menlös är nog det snällaste jag kan sträcka mig till såhär dagen efter. Visst den unga tjejen med kryckan spelade rätt bra men vad hjälpte det liksom... Man kan ju undra om det här är en produktionsslakt (att den är hårt produktionsstyrd lär det nog inte råda några tvivel om iallafall) och Sandberg helt enkelt inte har integritet nog att stå upp för sin vision. Eller om han helt enkelt tycker att han skapat något skitläskigt och bra utifrån manuset han fick, gör han det tvivlar jag starkt på att han har vad som krävs för att göra något genuint obehagligt i framtiden. Lights Out (ej sett kortfilmen) var väl inte heller något att hurra för. Det är ju inte så att jag har några krav på att han ska göra något nyskapande precis. Man behöver inte göra något nyskapande för att det ska bli bra och obehagligt, men något betydligt bättre än det här ffs! Aja, han lär väl få fortsätta göra filmer framöver så det lär visa sig, om man orkar se de filmerna vill säga...
Citera
2017-10-17, 11:37
  #14
Medlem
musttomtes avatar
Den var inte så bra.... Hoppa över
Citera
2017-10-18, 19:24
  #15
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LovableGoofball
Må detta vara dödsstöten för dessa jävla spökfilmer. Alla är ju precis likadana. Ren, koncentrerad och super-feg mediokritet.

Njae så är det ju inte om man är ett fan av denna sorts film och spökgenren. Det är ungefär som att man tycker att alla kineser ser likadana ut, men för en kines ser inte alla sina gelikar likadana ut.

Vissa av dessa filmer är mycket bra och även uppföljare som denna är mycket bra, iaf för oss spök-skräck-fans.
Citera
2017-10-18, 22:49
  #16
Medlem
LovableGoofballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Vissa av dessa filmer är mycket bra och även uppföljare som denna är mycket bra, iaf för oss spök-skräck-fans.

Vad var bra med denna, då? På vilket sätt skiljer sig denna film från alla andra mediokra och generiska spökfilmer som släpps på löpande band?
Citera
2018-06-20, 23:37
  #17
Medlem
Fan ta den här filmen, har skrämt halvt ihjäl mig. Har 20 min kvar och är pissnödig som fan.. aldrig att jag går till toan
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback