Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-11, 16:43
  #1
Medlem
tittletattles avatar
Någon som lirat detta spel och har något omdöme att komma med?
Kollat på några videoklipp på nätet, men känns lite "same same". Är det fortfarande roligt efter 20 timmar?
Citera
2017-05-11, 17:11
  #2
Medlem
Korders avatar
Rebuild 3 är väl en mer passande titel på tråden. "Gangs of Deadsville" är ju bara undertiteln på spelet. Hade ingen aning om vad det var för spel du menade innan jag googlade, trots att jag spelat Rebuild-serien.

Hur som helst. Jag hade inte köpt det för 12 euro i alla fall. Ettan och tvåan är ju vanliga flashspel som går att köra gratis i webbläsaren. Tycker inte trean är en så markant uppgradering att det plötsligt skulle vara värt en hunka.
Citera
2017-05-11, 18:01
  #3
Medlem
tittletattles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Rebuild 3 är väl en mer passande titel på tråden. "Gangs of Deadsville" är ju bara undertiteln på spelet. Hade ingen aning om vad det var för spel du menade innan jag googlade, trots att jag spelat Rebuild-serien.

Hur som helst. Jag hade inte köpt det för 12 euro i alla fall. Ettan och tvåan är ju vanliga flashspel som går att köra gratis i webbläsaren. Tycker inte trean är en så markant uppgradering att det plötsligt skulle vara värt en hunka.

Se där, my bad. Går det att ändra?
I så fall ska väl ämnet vara Rebuild 3 Gangs of Deadville.

Jag blev förvånad över priset utifrån det jag sett av spelet. Känns som ett väldigt simpelt spel och osäker om det var värt att investera i.
Citera
2017-05-11, 18:44
  #4
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittletattle
Se där, my bad. Går det att ändra?
I så fall ska väl ämnet vara Rebuild 3 Gangs of Deadville.

Jag blev förvånad över priset utifrån det jag sett av spelet. Känns som ett väldigt simpelt spel och osäker om det var värt att investera i.

Du kan gott testa Rebuild och Rebuild 2 istället. För att vara gratis webbläsarlir är de ju riktigt bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback