Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-11, 15:07
  #1
Medlem
Cybbelajlajs avatar
Hallå!

Ibland sitter jag och röker spliff i köket, och då lämnar jag fönstret öppet för att vädra ut lite. Ofta lämnar jag inte ens fönstret mycket öppet utan endast lite på glänt, men V A R J E jävla gång jag gör det så kommer det en flygande råtta och flyger in i köket (ibland samtidigt som jag sitter där lite småbäng, sjukt obehagligt, men oftast efteråt). De skiter lite överallt, välter ner några glas, och sen flyger ut igen alternativt sitter kvar och chillar tills jag kommer in och jagar ut den. VAD VILL DE/DEN?! Hur gör jag för att få duvfan att kanske börja hänga hos någon annan? Har testat att sätta piggar på fönsterblecket, men den flyger ju direkt in så det hjälper ca 0.
Citera
2017-05-11, 16:07
  #2
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Detta måste dokumenteras. Filma nästa gång du rökt och fönstret står på glänt.

OnT: Stäng fönstret om du inte vill ha in den. Men filma helst.
Citera
2017-05-11, 16:47
  #3
Medlem
Cybbelajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Detta måste dokumenteras. Filma nästa gång du rökt och fönstret står på glänt.

OnT: Stäng fönstret om du inte vill ha in den. Men filma helst.

Jojo, jag är med på att om jag stänger fönstret så försvinner problemet, men då luktar det ju gräs i hela lägenheten. Och nej, jag har ingen balkong.

Senast idag så kom aset in och höll på att dra kaffebryggaren i golvet innan den drog.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback