Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-22, 14:44
  #13
Medlem
RollinDeepWbgs avatar
Då var det bekräftat. Gyno.
Frågan är nu. Ska jag köra nåt för gynon och samtidigt börja med kuren, eller skita i kuren tills efter gynokuren?
Citera
2017-05-22, 16:20
  #14
Medlem
niqqaslayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollinDeepWbg
Då var det bekräftat. Gyno.
Frågan är nu. Ska jag köra nåt för gynon och samtidigt börja med kuren, eller skita i kuren tills efter gynokuren?

Men vänta, du har inte kurat på 2 år. Alltså går det inte spåra något inte ens nandrolone.

Hoppas du inte har det skrivet någonstans i journaler att du brukat AAS, för då får du ju gynon bortopererad gratis!

Sämsta du kan göra är då att börja kura för fan.

Om inte,

Kör letro tills att den försvunnit börja därefter en kur med adex som AI, då du verkar jävligt känslig för skiten som får rebound efter kur bör du kolla värden varje gång du höjer dosen. 0,5 EoD


Mvh
Citera
2017-05-22, 18:18
  #15
Medlem
RollinDeepWbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niqqaslaya
Men vänta, du har inte kurat på 2 år. Alltså går det inte spåra något inte ens nandrolone.

Hoppas du inte har det skrivet någonstans i journaler att du brukat AAS, för då får du ju gynon bortopererad gratis!

Sämsta du kan göra är då att börja kura för fan.

Om inte,

Kör letro tills att den försvunnit börja därefter en kur med adex som AI, då du verkar jävligt känslig för skiten som får rebound efter kur bör du kolla värden varje gång du höjer dosen. 0,5 EoD


Mvh

Tack för svaret.
Näpp, står inte nånstans. Men hon sa att det bara opereras om det blir värre, asså boobs tolkade jag det som. Inte nånting hon ville skriva ut heller... Däremot sa hon att den var liten och förmodligen inte skulle bli större. Så det tingar ju inte heller bra om jag går på det.

Både letro och adex då alltså?
Citera
2017-05-22, 18:26
  #16
Medlem
niqqaslayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollinDeepWbg
Tack för svaret.
Näpp, står inte nånstans. Men hon sa att det bara opereras om det blir värre, asså boobs tolkade jag det som. Inte nånting hon ville skriva ut heller... Däremot sa hon att den var liten och förmodligen inte skulle bli större. Så det tingar ju inte heller bra om jag går på det.

Både letro och adex då alltså?

(FB) Tråden om Letrozole, Arimidex och Aromasin

Citat:
AI (Aromatase Inhibitors)
Det är en grupp läkemedel som verkar genom att hämma enzymet aromatase. AI kan även kan delas in i två grupper, då de verkar på olika sätt men resulterar i samma process. Denna tråden skall då främst behandla typ två AI (typ II AI eller AI typ II)

Typ ett: exempel på produkt är Aromasin
"Acts by being structurally similar to the target of the enzymes, permanently binds to those enzymes, thereby preventing them from ever completing their task of converting androgens into estrogens."

Typ två: exempel på produkt är Letrozole och Arimidex.
"Competitive inhibition is a form of enzyme inhibition where binding of the inhibitor to the enzyme prevents binding of the substrate and vice versa."

Letrozole är mycket starkare än Arimidex och har större potential till att eliminera i princip allt östrogen i kroppen. Detta kan orsaka bieffekter som väldigt låg sexlust (den är i princip bortblåst) och ont i leder, man kan må ganska piss på det också. Så skall man bruka AI en längre tid gäller det att inte dosera högt om man vill undvika detta. Letrozole eller Arimidex förekommer i tablett eller flytande oral form, det skall endast intas oralt, jag rekommenderar flytande form.

Letro kommer ta bort knölen, adex motverka. Betydligt svårare att få bort den med adex såvidare den inte är LIIITEN.

Letro för att få bort den, räkna med 1-2v av pissigt mående.

Därefter hoppar du på kur med adex som AI.

Mvh
Citera
2017-05-22, 19:03
  #17
Medlem
RollinDeepWbgs avatar
Thanx 👍🏼
Får se hur det blir.
Citera
2018-06-18, 10:01
  #18
Medlem
RollinDeepWbgs avatar
Liten uppdatering för de som är intresserade.

Gick på en kur, utan vare sig letro eller något annat. Körde dock på väldigt liten dos. Fick lite känningar efter 2-3v, men efter ytterligare 2-3v försvann knölen helt, och den har inte visat sig sen dess, och går på kur nu igen.
Citera
2018-07-05, 05:01
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollinDeepWbg
Liten uppdatering för de som är intresserade.

Gick på en kur, utan vare sig letro eller något annat. Körde dock på väldigt liten dos. Fick lite känningar efter 2-3v, men efter ytterligare 2-3v försvann knölen helt, och den har inte visat sig sen dess, och går på kur nu igen.

Gick den bort utan några åtgärder?
Citera
2018-07-05, 09:56
  #20
Medlem
RollinDeepWbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Gick den bort utan några åtgärder?

Japp, exakt.
Kurar nu, men inga känningar alls. Har ett par v kvar, så får se efter det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback