Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-11, 00:42
  #1
Medlem
Hejsan,

Det är såhär att jag skall åka 12 dagar till Polen (lublin och kielce på U21 EM). Resa och hotell är redan betalt.
Men vad jag undrar är ungefär hur mycket pengar man behöver som reskassa? Det kommer mer eller mindre vara en "fest" resa. Lever man som en kung för en tusing om dagen eller hur är situationen i Polen nu för tiden?

//Pomher
Citera
2017-05-11, 09:57
  #2
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pomher
Lever man som en kung för en tusing om dagen?

Definitivt.
Citera
2017-05-11, 14:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pomher
Hejsan,

Det är såhär att jag skall åka 12 dagar till Polen (lublin och kielce på U21 EM). Resa och hotell är redan betalt.
Men vad jag undrar är ungefär hur mycket pengar man behöver som reskassa? Det kommer mer eller mindre vara en "fest" resa. Lever man som en kung för en tusing om dagen eller hur är situationen i Polen nu för tiden?

//Pomher

Du kommer somna innan du festat upp dina 1000:- Såvida du inte köper drinkar till strippor och liknande.
Citera
2017-05-21, 23:52
  #4
Avstängd
mazedazes avatar
Jag hade 1000 sloter (2400 sek) för mig och sambo i fyra dagar. Använde kort ibland men vi hade svårt att bli av med pengarna.
Fast vi festade inte eller besökte strippklubbar eller bordeller.
Sen tar de flesta ställen kort också.
Citera
2017-05-22, 00:05
  #5
Medlem
Westerners avatar
Festar du på billiga ställen så kan 250 kr räcka för en utekväll. Är det lite dyrare uteställen som lockar så bör 600-700kr räcka långt. En drink kostar ca 50 kr
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2838568

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback