Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-24, 21:37
  #13
Medlem
Jag har nu prövat dom, mycket imponerad måste jag säga. Jag som endast röker cigaretter någon gång ibland brukar annars inte vara så förtjust i cigariller (av dom få jag prövat). Men den här var väldigt god, när man klickar uppstår en tydlig smak av blåbär. Med dessa är det inga problem med att ta halsbloss men det kan vara trevligt att växla med nått munbloss ibland. Som någon redan nämnt innan så brinner dom väldigt långsamt.
Den enda riktiga nackdelen jag kan komma på är att tobaksbladen som omger cigarillen går sönder väldigt lätt när man klickar, det är igentligen inget problem då det finns ett papper under tobaksbladen.

Summering: Jag kan förstå vad dom menar med "en cigarill anpassad för cigarett rökare", en finsmakare skulle troligtvis rata denna då den är för lik en cigarett. Dock tror jag inte att dessa kommer bli ett substitut till cigaretter då man blir lite "mätt" efter ett par st. Men dom passar utmärkt om man bara vill lyxa till det ibland
Citera
2017-06-02, 22:45
  #14
Medlem
Kan igen lägga ut bild på ciggarillosarna? Tråkigt att bara verkar finnas purple dock det är inte ens dubbelklick. Är det inga fler sorter som finns eller som är på gång?
Citera
2017-06-17, 19:50
  #15
Medlem
bravehs avatar
Haha! Vet inte de jag köpte idag är feltillverkade men det finns ingeting som markerar var man ska klicka så jag kände mig jättelurad. Nu när jag känner på dem märker jag att man faktiskt kan klicka dem!
Citera
2017-06-18, 19:59
  #16
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Haha! Vet inte de jag köpte idag är feltillverkade men det finns ingeting som markerar var man ska klicka så jag kände mig jättelurad. Nu när jag känner på dem märker jag att man faktiskt kan klicka dem!

Hur svårt är det att gissa var man skall klicka dem?
Citera
2017-06-22, 13:32
  #17
Medlem
FoxxHounds avatar
Köpte ett paket för en stund sedan. Är ytterst skeptisk då jag aldrig riktigt fattat "grejen" med klick-cigg och annars bara röker vanliga cigarriller på sommaren numera... Kul knep för att kringgå lagstiftningen dock. För en novis på området som undertecknad är jag dock benägen att hålla med om att det är svårt att veta var man ska trycka till...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback