Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-12, 14:00
  #37
Medlem
FreeThinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag tror det här är ganska vanligt beteende bland manliga lärare under 30. Förhoppningsvis håller de sin hebefili till gymnasiet och inte högstadiet.

Är man hebefil nu om man knullar 19 åriga tjejer? *asgarv*

Ni kommer inre vara nöjda innan alla knullar lika äckliga gamla grisar som ni. Fyfan för feminism ock cucks.
Citera
2017-05-12, 14:01
  #38
Medlem
FreeThinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Känner att jag valt fel yrkesväg - skulle blivit högstadie- och/eller gymnasielärare... Den som inte tar chansen att knulla en 17-20-årig "heting" är på gränsen till homosexuell, så är det bara...


Ja då är man fan bög.
Citera
2017-05-12, 14:49
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Känner att jag valt fel yrkesväg - skulle blivit högstadie- och/eller gymnasielärare... Den som inte tar chansen att knulla en 17-20-årig "heting" är på gränsen till homosexuell, så är det bara...


Kanske lite väl mycket antagande att hon var "het" ;D
Citera
2017-05-12, 14:52
  #40
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Kanske lite väl mycket antagande att hon var "het" ;D

Jo, men jag menade rent allmänt - det var väl någon som påstod sig veta vem hon var i tråden och enligt denne så var hon riktigt het, men fan vet. Men, rent allmänt så...

Citera
2017-05-12, 15:22
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Är man hebefil nu om man knullar 19 åriga tjejer? *asgarv*

Ni kommer inre vara nöjda innan alla knullar lika äckliga gamla grisar som ni. Fyfan för feminism ock cucks.

Jag är varken feminist eller cuck, bara lite skeptisk till den här utbredda hebefilin som verkar florera bland vissa yrkesgrupper. Knulla 19åringar allt vad du orkar, men om du söker dig till ett yrke där du maximerar dina chanser till att få utlopp för din hebefili så är du ganska creepy, och som lärare hoppas jag att du isåfall håller dig till gymnasiet och inte snuskar dig på högstadiet.
Citera
2017-05-13, 07:45
  #42
Avstängd
ingen som fattar att tjejen låg med läraren för att få upp betyget?
Citera
2017-05-13, 16:29
  #43
Moderator
Pentyls avatar
Läraren må ha fått en disciplinpåföljd men det förefaller inte föreligga något brott.

Aktuella brott och kriminalfall --> Korruption och missförhållanden i offentlig verksamhet
/Moderator
Citera
2017-05-14, 01:29
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag är varken feminist eller cuck, bara lite skeptisk till den här utbredda hebefilin som verkar florera bland vissa yrkesgrupper. Knulla 19åringar allt vad du orkar, men om du söker dig till ett yrke där du maximerar dina chanser till att få utlopp för din hebefili så är du ganska creepy, och som lärare hoppas jag att du isåfall håller dig till gymnasiet och inte snuskar dig på högstadiet.

Men då är det ju efebofili och inte hebefili.
Citera
2017-05-14, 20:14
  #45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WeBeHigh
Men då är det ju efebofili och inte hebefili.
bög som bög kvittar enligt mig.
Citera
2017-05-26, 20:27
  #46
Medlem
Är det ingen annan som sitter på lite detaljer?

Kan dela med mig av att det är en av Malmös tre bästa gymnasieskolor (Borgar, Petri, Procivitas), att läraren är relativt ung (under 30), och att tjejen är född 1997, och därmed tog studenten för snart ett år sedan. Läraren i fråga är för övrigt långt ifrån macho, tvärtom snarare.

Kan också bekräfta att de träffades som av en slump på KB.
Citera
2017-06-04, 10:46
  #47
Medlem
Astrorbits avatar
Tänk om man var en tjej istället, fan vad enkelt allt skulle vara. Och kvinnor gnäller? det är bara å knulla sig till betyg, pengar, jobb och vad som helst.

Slut på kaviar hemma? knulla grannen så får du 10 kg kaviar.
Citera
2017-10-03, 08:25
  #48
Medlem
Nån som fått reda på vem hon/han är?😂
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback