Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-02, 10:36
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Trodde jag hade koll, men vad sjutton är en sandbox? du menar knappast en sandlåda som gatukontoret äger antar jag? Var tydligen för längesedan man var i branschen...
https://www.cowab.se/utemiljo/redska...dor/2405100.wf
Bara att välja vilken färg och storlek du föredrar, själv skulle jag gå med den röda. Mycket fin! Däremot tror jag att överkörningen ägde rum på container och inte en sandningslåda, om det nu skulle ha någon betydelse.
__________________
Senast redigerad av alfahannen2 2017-06-02 kl. 10:44.
Citera
2017-06-05, 20:56
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pussyjuice
Lite matnyttig info:

KAOS gick över TENK på skrot tåget, fanns gott och väl plats över att måla på men KAOS körde över TENK, dom va tillomed polare och målat ett gäng gånger ihop. Tenk gick över med kråm samt signen tillbaka.

FY vs TENK, FY gick över TENK på en sandbox varpå TENK gick över tillbaka, sen brakade det loss. Säkert lite pga av KAOS händelsen innan.

Hela stockholms scen kokar pga av _hur_ FY kört sina panels, visa platser och uppställningar där det gått att köra i flera år har nu blivit stekta och kameror har satts in. Dom pajjar lite för alla andra, men ändå är det jävligt nice att det händer lite.

KÖR SÅ DE RYKER!
Känner du dom eller?
Hatar ju fy lite nu när du säger så asså...
Citera
2017-06-17, 16:17
  #27
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussyjuice
Lite matnyttig info:

KAOS gick över TENK på skrot tåget, fanns gott och väl plats över att måla på men KAOS körde över TENK, dom va tillomed polare och målat ett gäng gånger ihop. Tenk gick över med kråm samt signen tillbaka.

FY vs TENK, FY gick över TENK på en sandbox varpå TENK gick över tillbaka, sen brakade det loss. Säkert lite pga av KAOS händelsen innan.

Hela stockholms scen kokar pga av _hur_ FY kört sina panels, visa platser och uppställningar där det gått att köra i flera år har nu blivit stekta och kameror har satts in. Dom pajjar lite för alla andra, men ändå är det jävligt nice att det händer lite.

KÖR SÅ DE RYKER!

Samtidigt så langas det ju windowdowns stup i kvarten, så att det kokar är nog att ta i. Men klart folk kan bli lacka när vissa ställen steks.
Citera
2017-06-28, 11:33
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Trodde jag hade koll, men vad sjutton är en sandbox? du menar knappast en sandlåda som gatukontoret äger antar jag? Var tydligen för längesedan man var i branschen...

En sån där blå/grön som sandarna använder på vintern för att sanda hala gator. Finns nästan en tag på varenda en i Stockholm!
Citera
2017-06-28, 12:40
  #29
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatan
En sån där blå/grön som sandarna använder på vintern för att sanda hala gator. Finns nästan en tag på varenda en i Stockholm!
Jo tack! fattat det nu...men vem fan snear för att någon går över en jävla tag på en sandlåda? Kan ju fatta lite mer om det var en del i ett större sammanhang, men ändå...
Citera
2017-06-29, 15:55
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Jo tack! fattat det nu...men vem fan snear för att någon går över en jävla tag på en sandlåda? Kan ju fatta lite mer om det var en del i ett större sammanhang, men ändå...
Om någon gör det avsiktligen, varför skulle man inte snea? Om det var av misstag vid ett tillfälle så är det bara att köra tillbaka och så lämnar man det där.
Citera
2017-06-29, 17:41
  #31
Medlem
Florencedemons avatar
Hoppas beefen urartar och det slutar med mord. Jag vet iaf vilken sida jag tar i denna beefen.
Citera
2017-06-30, 08:19
  #32
Medlem
Är den här beefen fortfarande igång ens?
Citera
2017-07-04, 00:29
  #33
Medlem
Florencedemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Är den här beefen fortfarande igång ens?
Ja.
Citera
2017-10-20, 16:43
  #34
Medlem
Hupats avatar
beefar alltid fy eller vad är grejen? Beef med stök nu verkar det som
Citera
2017-10-21, 10:10
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
beefar alltid fy eller vad är grejen? Beef med stök nu verkar det som

Två fel gör inte ett rätt.. Stök är ju tappad sen barnsben.
Citera
2017-10-28, 23:28
  #36
Medlem
Känns överspelat nu. Länge sen jag såg en spittad tag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback