2017-05-21, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Trist beef, både MTR och FY är guld.
FY ligger ju i rejält mycket hårdare så MTR kommer ju få STORSTRYK utan dess like, även om många av nyrekryterna i FY är ganska dåliga i jämförelse med Tenk om vi snackar stil. Bring it on säger jag

I vilken stad bor du i egentligen? FY ligger verkligen inte i "rejält mycket hårdare" än Tenk. Han syns överallt, bokstavligen. Panels i mängder, stationer, oneman wholecars och gatubombing. Lätt en av de tyngsta i stan de senaste 1-2 åren.

Tar förövrigt inte någons parti i beefen. Tycker det är kul med beef
Citera
2017-05-22, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asfalteraren
I vilken stad bor du i egentligen? FY ligger verkligen inte i "rejält mycket hårdare" än Tenk. Han syns överallt, bokstavligen. Panels i mängder, stationer, oneman wholecars och gatubombing. Lätt en av de tyngsta i stan de senaste 1-2 åren.

Tar förövrigt inte någons parti i beefen. Tycker det är kul med beef

Eftersom jag inte bor i sthlm så kan jag såklart inte göra den bedömningen, men gjorde det ändå med tanke på att jag aktivt följer tub/pendel-scenen i sthlm och ser inte alls mycket Tenk/mtr i jämförelse med hur mycket rull Fy verkar haft senaste månaderna då det dyker upp mer eller mindre varje dag, baserat på vad som dyker upp på nätet (jo, det lät jävligt dumt men tycker att jag borde sett lite mer Mtr det senaste om de ligger i hårdare).
Men såklart, ni som bor där vet ju bäst så vem är jag att uttala mig.
Citera
2017-05-22, 17:27
Medlem
Citat:
Eftersom jag inte bor i sthlm så kan jag såklart inte göra den bedömningen, men gjorde det ändå med tanke på att jag aktivt följer tub/pendel-scenen i sthlm och ser inte alls mycket Tenk/mtr i jämförelse med hur mycket rull Fy verkar haft senaste månaderna då det dyker upp mer eller mindre varje dag, baserat på vad som dyker upp på nätet (jo, det lät jävligt dumt men tycker att jag borde sett lite mer Mtr det senaste om de ligger i hårdare).
Du får ha i baktanke att FY (sthlm) mer eller mindre postar varenda grej de gör på IG, till skillnad från Tenk. Personligen har jag sett mer prylar i stan av Tenk än någon ur FY.
Citera
2017-05-22, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradoxen
Du får ha i baktanke att FY (sthlm) mer eller mindre postar varenda grej de gör på IG, till skillnad från Tenk. Personligen har jag sett mer prylar i stan av Tenk än någon ur FY.

Plus att MTR mer eller mindre är ett one man crew.
Citera
2017-05-23, 15:23
Medlem
Tänkte mer specifikt på tub och hade i baktanke som nämnt att FY är många och lägger fokus på rull och MTR typ bara är en och kör mer allover vilket resulterar i mindre rull i jämförelse, men åter där kan jag ju ha superfel. Stor cred till Tenk om han nu kör all over och mer rull än FY samtidigt, det gillar jag isåfall!
Citera
2017-05-23, 18:26
Medlem
Citat:

Du får räkna senaste säsongen och inte senaste månaderna..

Sen dessutom kom jag ju på nu att Lemer var ju tidigare med i MTR men slutade kör det helt och gick över till FY..

Kanske något där i mellan? Men självklart barnsligt av FY att köra det öppet och starta beef istället för lösa mano a mano.
Citera
2017-05-23, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba

Sen dessutom kom jag ju på nu att Lemer var ju tidigare med i MTR men slutade kör det helt och gick över till FY..

Kanske något där i mellan? Men självklart barnsligt av FY att köra det öppet och starta beef istället för lösa mano a mano.

Lemer är kickad ur FY
Citera
2017-05-23, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba

Vad i helvete räknas som en säsong inom graff då?

Och varför i helvete hade det varit bättre att lösa det på tu man hand?
Citera
2017-05-24, 08:22
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuden
Lemer är kickad ur FY

Vet du varför?

Såg att hans Instagram var borttagen, slutat köra?
Citera
2017-05-24, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Vad i helvete räknas som en säsong inom graff då?

Och varför i helvete hade det varit bättre att lösa det på tu man hand?

Men herregud är du arg eller bara autistisk? Du förstår väl jag menar, man kan inte säga att den ena eller den andra har presterat mest eller vart mer aktiv.. Vem som helst kan få tokryck och köra en månad och sen sluta vid första torsk eller fått ordning på livet eller träffat någon tjej.

Om man är aktiv vecka ut och vecka in över längre period kan vi börja prata. Du kanske är så liten att någon månad känns som en livstid för dig.. Förstår inte ens att jag orkar svara dig, större stolpskott får man leta efter.

Om det rör sig om en personlig vendetta kring två barn som man ändå måste säga att Tenk och Lemer är så är det bättre att de tar det mot varandra och inte blanda in andra grupperingar som jag tror det var Lemer gjort vid tidigare tillfällen, var någon ur MTR men inte Tenk iafall...

Nu visade de ju sig att Lemer är kickad ur FY så mitt spår var ju helt borta.
Citera
2017-06-01, 21:37
Medlem
pussyjuices avatar
Lite matnyttig info:

KAOS gick över TENK på skrot tåget, fanns gott och väl plats över att måla på men KAOS körde över TENK, dom va tillomed polare och målat ett gäng gånger ihop. Tenk gick över med kråm samt signen tillbaka.

FY vs TENK, FY gick över TENK på en sandbox varpå TENK gick över tillbaka, sen brakade det loss. Säkert lite pga av KAOS händelsen innan.

Hela stockholms scen kokar pga av _hur_ FY kört sina panels, visa platser och uppställningar där det gått att köra i flera år har nu blivit stekta och kameror har satts in. Dom pajjar lite för alla andra, men ändå är det jävligt nice att det händer lite.

KÖR SÅ DE RYKER!
Citera
2017-06-02, 02:08
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussyjuice
Lite matnyttig info:

KAOS gick över TENK på skrot tåget, fanns gott och väl plats över att måla på men KAOS körde över TENK, dom va tillomed polare och målat ett gäng gånger ihop. Tenk gick över med kråm samt signen tillbaka.

FY vs TENK, FY gick över TENK på en sandbox varpå TENK gick över tillbaka, sen brakade det loss. Säkert lite pga av KAOS händelsen innan.

Hela stockholms scen kokar pga av _hur_ FY kört sina panels, visa platser och uppställningar där det gått att köra i flera år har nu blivit stekta och kameror har satts in. Dom pajjar lite för alla andra, men ändå är det jävligt nice att det händer lite.

KÖR SÅ DE RYKER!

Trodde jag hade koll, men vad sjutton är en sandbox? du menar knappast en sandlåda som gatukontoret äger antar jag? Var tydligen för längesedan man var i branschen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in