Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-22, 16:47
  #145
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Han är ett av de starkaste uttrycken för fördumningen i media idag. Att han i flera år har fått saluföra det som han kallar "analyser" och som han gång på gång understryker är objektiva eftersom de just är analyser visar att vi lever i ett samhälle där bildning och kritiskt tänkande saknas helt.
Han passar bra in i propaganda fyrans studio. Allt han säger är sant och riktigt och de som kollar på honom gör bäst i att hålla med.
Citera
2020-01-07, 22:53
  #146
Medlem
inget facebookinlägg på över två veckor, har gubben dött eller? har ju hänt en massa, exempelvis trump-iran-konflikten
Citera
2020-01-15, 21:01
  #147
Medlem
nickomyras avatar
Hur länge är man blockad ??
Jag skriver aldrig något hatiskt eller så,
men mina kommentarer kommer aldrig med .
Idag skrev jag att nåt om att jag inte är Vänsterpartist men att jag tycker att Jonas Sjöstedt är en jättebra partiledare .

Inte ens det kom med , så kan ju inte vara någon bot som känner av , måste vara min profil som e blockad .
Citera
2020-04-05, 21:20
  #148
Medlem
Vilken sanslös royalist han är, Marcus Oscarsson, apropå Kungen Corona-tal.
"Hans majestät Konungen" är det enda värdiga och naturligtvis tokhyllas Kungen för såväl talet som sin klädsel.

Den som tvivlar om att Marcus ligger långt till höger politiskt borde läsa hans tokhyllande kungainlägg.
Citera
2020-04-05, 23:40
  #149
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Oscarssons Facebook agerar som en viktig propagandamegafon till folket under coronapandemin.

Här hyllas den svenska linjen förbehållslöst.

USA utmålas som en total katastrof och allt skylls på Trump men samtidigt ifrågasätter man inget av den svenska linjen.
Citera
2020-04-06, 08:13
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgentJoyBoy
Oscarssons Facebook agerar som en viktig propagandamegafon till folket under coronapandemin.

Här hyllas den svenska linjen förbehållslöst.

USA utmålas som en total katastrof och allt skylls på Trump men samtidigt ifrågasätter man inget av den svenska linjen.

Så går det när man inte har kapacitet att tänka på två saker på en gång. Regimens springpojke.
Citera
2020-04-06, 19:47
  #151
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expotus
Så går det när man inte har kapacitet att tänka på två saker på en gång. Regimens springpojke.

Kollar inte hans Facebook, men råkade se hans politiska presentation i TV4 i lördags. Tror han kissade på sig i entusiasm över hur Sossarna och Löven och även Annie Lööv stigit i Demoskops opinionsundersökning samtidigt som SD sjunkit mest, vilket inte var sant. Det var Vänsterpartiet som sjunkit mest, men det nämnde han inte.
Citera
2021-01-28, 13:32
  #152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Kollar inte hans Facebook, men råkade se hans politiska presentation i TV4 i lördags. Tror han kissade på sig i entusiasm över hur Sossarna och Löven och även Annie Lööv stigit i Demoskops opinionsundersökning samtidigt som SD sjunkit mest, vilket inte var sant. Det var Vänsterpartiet som sjunkit mest, men det nämnde han inte.

Dax att damma av äcklet igen!
Såg han spred lögner i TV4 om president valet i usa
Kan ej länka från mobilen men han spred lögner och förskönade Obama krigande i mellan östern
Är det nån idé att anmäla fanskapet till gransknings nämnden nån som vet ?
Citera
2021-01-28, 14:32
  #153
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withoutease
Vilken sanslös royalist han är, Marcus Oscarsson, apropå Kungen Corona-tal.
"Hans majestät Konungen" är det enda värdiga och naturligtvis tokhyllas Kungen för såväl talet som sin klädsel.

Den som tvivlar om att Marcus ligger långt till höger politiskt borde läsa hans tokhyllande kungainlägg.

Jag är höger. Vad spelar det för roll? Den där mannen med sitt konstiga utseende och med TV4 som arbetsgivare vill man ju inte veta av.

En sak om utseende. Alla ser vi ut som vi gör men jag har aldrig överseende med ett konstigt utseende när man dessutom tillhör det regim- och system-lojala packet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback