Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-12, 15:25
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Nice!!!
Då är vi överens. Det kvinnliga läget är precis som det skall vara.

Nja, skulle inte sträcka mig så längt. Men bättre här än på de flesta andra platser i världen.
Citera
2017-05-12, 15:38
  #26
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
Nja, skulle inte sträcka mig så längt. Men bättre här än på de flesta andra platser i världen.

Det förklarar ju de drastiskt sjunkande lyckotalen och den kraftigt ökande konsumtionen av psykofarmaka mm.
Givetvis skall jag tänka på det vid nästa gråtdejt
__________________
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2017-05-12 kl. 15:41.
Citera
2017-05-12, 16:09
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Som evigt singel, nöjt och enbart runtknullande fri man, MGTOW.

Nu har Jordan Patersson...
... kommit ut med sin åsikt om fenomenet https://www.youtube.com/watch?v=5uTMPwFlf9I
Citera
2017-05-12, 16:53
  #28
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullibull
... kommit ut med sin åsikt om fenomenet https://www.youtube.com/watch?v=5uTMPwFlf9I

Han har en mycket viktig poäng och rätt i den. Men han bortser helt ifrån "NAWALT" eller har ej hunnit satt sig in i det. Jag tror att han kanske inte ens har anledning till att göra det. Då spridningen på oss är enorm.

För egen del vet jag att jag själv gör prospektet med en långsiktig relation omöjlig och ser ingen intressekonflikt i det. Det är själva poängen.

Hela den diskussen är dock en annan tråd, som du välkommet får starta då du har ett mycket bra underlag för detta.
Citera
2017-05-12, 17:23
  #29
Medlem
Män får så klart gå sin egen väg och vägra skaffa barn eftersom många kvinnor beter sig fel.

Men bättre vore kanske att istället skaffa familj med en traditionell kvinna, som inte beter sig som ett radikalfeministiskt svin, och därmed berika världen med ett hälsosamt arv istället för att låta världen ärvas av ett gäng könsförvirrade galningar som blev till genom provrörsbefruktning och uppfostrades av feministiska 'självständiga' karriärslystna "mammor" som aldrig var känslomässigt engagerade i sina barn.
Citera
2017-05-12, 17:32
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Det förklarar ju de drastiskt sjunkande lyckotalen och den kraftigt ökande konsumtionen av psykofarmaka mm.
Givetvis skall jag tänka på det vid nästa gråtdejt

Ärligt talat så tvivlar jag starkt på att någon överhuvudtaget går på dejt med dig, och gråter de är det antagligen över tiden de slösar på dig. Har aldrig hört talas om någon som sagt något liknande om en dejt någonsin.

De flesta kvinnliga singlar jag känner både tindrar och Tindrar. De verkar inte särskilt olyckliga.
Citera
2017-05-12, 17:45
  #31
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullibull
Män får så klart gå sin egen väg och vägra skaffa barn eftersom många kvinnor beter sig fel.

Men bättre vore kanske att istället skaffa familj med en traditionell kvinna, som inte beter sig som ett radikalfeministiskt svin, och därmed berika världen med ett hälsosamt arv istället för att låta världen ärvas av ett gäng könsförvirrade galningar som blev till genom provrörsbefruktning och uppfostrades av feministiska 'självständiga' karriärslystna "mammor" som aldrig var känslomässigt engagerade i sina barn.

Snälla, starta en tråd i ämnet!
Jordan Paterson har helt rätt och gör nästan en klockren "bullseye" på hur jag verkligen fick nog.
Men missar helt, hela förspelet som gör det förnedrande klimax han nämner, till en positiv lösning i den postmoderna världsordning som du nämner.

Starta tråden!!!
Citera
2017-05-12, 18:02
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullibull
Män får så klart gå sin egen väg och vägra skaffa barn eftersom många kvinnor beter sig fel.

Men bättre vore kanske att istället skaffa familj med en traditionell kvinna, som inte beter sig som ett radikalfeministiskt svin, och därmed berika världen med ett hälsosamt arv istället för att låta världen ärvas av ett gäng könsförvirrade galningar som blev till genom provrörsbefruktning och uppfostrades av feministiska 'självständiga' karriärslystna "mammor" som aldrig var känslomässigt engagerade i sina barn.

Precis, och som traditionell kvinna gäller det att bara sitta och vänta på att någon tradifionell man friar medan man håller vikten.
Citera
2017-05-12, 18:47
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Precis, och som traditionell kvinna gäller det att bara sitta och vänta på att någon tradifionell man friar medan man håller vikten.
ungefär så, ja. fast att hålla vikten är ingen konst för en välmående människa. även andra attribut bör ses över och putsas, som t.ex. charmen.
Citera
2017-05-21, 04:17
  #34
Medlem
salty-sailors avatar
vad är en gråtdejt?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback