Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-09, 07:31
  #1
Avstängd
Sojadryckens avatar
Nej det här är ingen snyfttråd eller något utan jag vill bara konkret förklara mig själv och få en förklaring huruvida jag är bannlyst för evigt eller ej.

Jag har spammat forumet flera månader, det är jag som skapar konton som "FistadZigenare" eller "SlickarMammasFitta" eller varför inte "Skolskjutare" och "OpenVPN". Jag startar ett konto, skriver om bajs, blir avstängd och upprepar.

Nu har jag varit medlem sedan 2005 eller 2006, och jag har ett annat konto som är helt seriöst som jag använder via VPN. Nu har jag dock tröttnat och sitter med ånger. Jag vill kunna använda Flashback som alla andra, diskutera vardagsproblem och liknande utan att behöva använda VPN. Felet är såklart mitt eget, och jag förstår om jag helt gjort bort mig och mist chansen till normal vistelse till Flashback.

Jag kommer inte ihåg min IP-adress men mods, den IP som detta konto skapades från; kan ni se om bannlysningen och dom konstanta anvstängningarna för 1.07 är för evigt, eller kan jag få ett datum?

Jag skulle så gärna vilja ha en ny chans, men förstår som sagt om det ej är möjligt.

/ Sojadrycken
Citera
2017-05-09, 09:00
  #2
Moderator
Tinuviels avatar
De konton du räknar upp är antingen bannlysta för upprepade brott mot 1.07 eller avstängda för KFK. Med andra ord är du bannlyst på forumet. Ditt agerande har gjort att dörren nu är stängd - du är avstängd för alltid.

Bannlysta användare har tidigare haft möjlighet att ansöka om amnesti. För närvarande finns dock inte den möjligheten. Du får hoppas att denna möjlighet återinförs för det är din enda chans.

Beslut att åter införa möjlighet till amnesti ligger hos admins.

Skicka ett PM till någon av dessa och argumentera för din sak, är mitt tips.

Sedan, som avstängd är du endast tillåten att skicka PM till admins/moderatorer i frågor som rör din avstängning samt i den här forumdelen (Feedback). Då du även postat i andra forumdelar kommer även det här kontot att stängas av.
Citera
2017-05-09, 09:20
  #3
Avstängd
Sojadryckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
De konton du räknar upp är antingen bannlysta för upprepade brott mot 1.07 eller avstängda för KFK. Med andra ord är du bannlyst på forumet. Ditt agerande har gjort att dörren nu är stängd - du är avstängd för alltid.

Bannlysta användare har tidigare haft möjlighet att ansöka om amnesti. För närvarande finns dock inte den möjligheten. Du får hoppas att denna möjlighet återinförs för det är din enda chans.

Beslut att åter införa möjlighet till amnesti ligger hos admins.

Skicka ett PM till någon av dessa och argumentera för din sak, är mitt tips.

Sedan, som avstängd är du endast tillåten att skicka PM till admins/moderatorer i frågor som rör din avstängning samt i den här forumdelen (Feedback). Då du även postat i andra forumdelar kommer även det här kontot att stängas av.
Hej,

Har läst och förstått. Ni kan stänga av mig nu.

/ Sojadrycken
Citera
2017-05-09, 10:45
  #4
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sojadrycken
Hej,

Har läst och förstått. Ni kan stänga av mig nu.

/ Sojadrycken

Som sagt, framför din sak i PM till admins och hoppas på att de skapar en ny möjlighet att ansöka om amnesti.

Vill i det sammanhanget betona att OM det uppstår en ny chans till amnesti kommer det att ligga dig i fatet om du efter dessa inlägg skapar nya användare som bryter mot 1.07 eller än värre börjar spamma det trams du beskriver i din TS. Då kommer admins att avslå din ansökan - det kan jag garantera dig.

Så, fram till dess råder jag dig att enbart läsa inlägg på Flashback. Det är ett trist råd, men din enda chans till en eventuell framtida amnesti är att du från och med nu håller dig i skinnet.
Citera
2017-05-12, 01:30
  #5
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Vill i det sammanhanget betona att OM det uppstår en ny chans till amnesti kommer det att ligga dig i fatet om du efter dessa inlägg skapar nya användare som bryter mot 1.07 eller än värre börjar spamma det trams du beskriver i din TS. Då kommer admins att avslå din ansökan - det kan jag garantera dig.

Korrekt, upprepade regelbrott och floder av trams är ingenting som vi ser som något positivt - milt sagt.


admin5
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback