Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-14, 03:42
  #13
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Har du provat byta DNS till Googles? 8.8.8.8/8.8.4.4
Annars prova nollställa din router..

Hade kunnat tipsa om att ringa deras support men tvivlar på att man vill ringa en support och säga att man inte kan se porr..
haha helt rätt där att ringa hehe'
men ang DNS hur göra det?
kan pröva nollställa min roter men behöves det inlog igen då eller?
Citera
2017-11-14, 03:43
  #14
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
haha helt rätt där att ringa hehe'
men ang DNS hur göra det?
kan pröva nollställa min roter men behöves det inlog igen då eller?
kör int goggle har firefox
Citera
2017-11-14, 03:49
  #15
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
haha helt rätt där att ringa hehe'
men ang DNS hur göra det?
kan pröva nollställa min roter men behöves det inlog igen då eller?

Jag antar att du är en såndära Windows-användare?

Högerklicka på nätverksikonen i aktivitetsfältet och öppna Nätverks- och delningscenter.
Klicka på din nätverksanslutning
I menyn för anslutningen, klicka på Egenskaper
Leta rätt på “Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4)” i listan. Markera (utan att bocka ur), och tryck på Egenskaper (Properties) nere till höger.
den nedre halvan av fönstret som dyker upp finns två punkter att välja mellan.Se till att “Använd följande DNS-serveradresser” är markerat. Fyll i primär och sekundär DNS-adress.
Primär: 8.8.8.8
Sekundär: 8.8.4.4
Klicka på OK för att stänga fönstret, sedan OK igen för att spara inställningarna. Tryck sedan OK igen.

Sen ska det förhoppningsvis funka.
Citera
2017-11-14, 10:39
  #16
Medlem
BennyBandanas avatar
Din DNS är inställd på OpenDNS familje IP som filterar porr din sliskiga RunkareN.
Citera
2017-11-14, 12:30
  #17
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BennyBandana
Din DNS är inställd på OpenDNS familje IP som filterar porr din sliskiga RunkareN.
nu tycker jag du är lie METO!
fråga då hur ändra det då DNS?
Citera
2017-11-14, 13:02
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BennyBandana
Din DNS är inställd på OpenDNS familje IP som filterar porr din sliskiga RunkareN.

Tänk om nån skapade ett virus som forcerade OpenDNS familje IP. Typ som det där utpressningsviruset.
Betala xx annars får du inte surfa porr mer.

Sköna rubriker på Aftonbladet det hade blivit när folk inte längre kan porrsurfa
Sverige rasar.
Citera
2017-11-14, 23:09
  #19
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fapboy4life
Tänk om nån skapade ett virus som forcerade OpenDNS familje IP. Typ som det där utpressningsviruset.
Betala xx annars får du inte surfa porr mer.

Sköna rubriker på Aftonbladet det hade blivit när folk inte längre kan porrsurfa
Sverige rasar.

Paaa! Riktigt bra ide. Projektet kan kallas "No Fap Project". Svenskarna hade blivit riktigt stingsna och kastat ut alla politiker!
Citera
2017-11-14, 23:26
  #20
Medlem
Har mamma och pappa blockerat åtkomsten till vuxensidor så är det enklaste sättet att komma runt detta Tor. Väldigt lätt att installera och använda. Förövrigt bör Tor användas så mycket som möjligt, och inte bara till att besöka själsfördärvande vuxensidor.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback