Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-08, 20:31
  #13
Medlem
Dollmens avatar
Bry dig inte så mycket om att stoppa in den. Kör med mycket petting, förspel. Använd munnen så mycket som möjligt istället för kuken. Börja med nacke å hår, fortsätt med att munknulla henne med din tunga. Under tiden låter du händerna sakta leta sig fram här o där. Lek med tuttarna , inte ha bråttom. När du så småningom får ner handen till det heligaste så pulla henne först sakta, lek med fingrarna tills hon blir fuktig o hal o allt glider som det ska Då kan du börja knulla henne lite hårdare med ett, två, tre fingrar o börja rytmiskt att slicka klittan. Håll rytmen, dunka in fingrarna, slicka klittan, å fan så ska hon väll njuta lite Så småningom kan du dunka in kuken å köra för allt du e värd å kommer du snabbt så har hon fått nått i alla fall
Citera
2017-05-08, 20:53
  #14
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollmen
Bry dig inte så mycket om att stoppa in den. Kör med mycket petting, förspel. Använd munnen så mycket som möjligt istället för kuken. Börja med nacke å hår, fortsätt med att munknulla henne med din tunga. Under tiden låter du händerna sakta leta sig fram här o där. Lek med tuttarna , inte ha bråttom. När du så småningom får ner handen till det heligaste så pulla henne först sakta, lek med fingrarna tills hon blir fuktig o hal o allt glider som det ska Då kan du börja knulla henne lite hårdare med ett, två, tre fingrar o börja rytmiskt att slicka klittan. Håll rytmen, dunka in fingrarna, slicka klittan, å fan så ska hon väll njuta lite Så småningom kan du dunka in kuken å köra för allt du e värd å kommer du snabbt så har hon fått nått i alla fall
Nu råkar ju många brudar gilla penetrationen och vill ha den med. TS behöver verkligen snacka med sin tjej, läsa på, öva, lära sig oralsex och skaffa nåt som bedövar hans överkänsliga pitt.

För helt ärligt TS, du ska skämmas. Lär om, gör rätt!
Citat:
Ursprungligen postat av roaccutankillen
*jag kommer fort
Bedövningssalva och lite jävla självkontroll
Citat:
* kan inte dirty tolka
Det behövs inte.
Citat:
*kan inga ställningar alls typ
Nej men då får du väl kolla ett klipp eller läsa en bok och bruka din fantasi.
Citat:
* vet INTE vart klitoris sitter
Då får du läsa en bok och/eller fråga din tjej.
Citat:
O hur fan får man bruden o komma?
Du kan börja med att hitta clitoris och väldigt ömt lära dig hantera den lilla pärlan. Sen kan du lära dig höftrörelser och att hantera pitten din.
__________________
Senast redigerad av Ziaya 2017-05-08 kl. 21:01.
Citera
2017-07-19, 23:26
  #15
Medlem
Lägg krut på förspel. Och lägg krut på att tjejen ska ha det lika bra som dig. Som du kanske vet så funkar det inte att hoppa över förspel eller att bara tro att tjejen är "Good to go" efter att man ha strulat i 2 minuter.
Det fel som jag tycker att de killar jag legat med har gjort, är att de hoppat över förspelet och gått för rakt på. Man behöver bli uppvärmd.
En annan grej är att visa att du vill röra tjejen. Smek henne, var inte rädd för att gå ner på henne och att testa dig fram med händer och mun. Är du osäker på vad hon gillar så fråga dig fram. "Känns det här bra?" "Gillar du när jag rör dig här?"
Att vara bra i sängen tycker jag handlar om att göra det lika bra för den man ligger med som för sig själv. Jag går själv alltid in med tanken att jag ska ge mer än jag får tillbaka och försöka göra så bra ifrån mig jag kan för att det ska kännas skönt för den andra.
Och mycket handlar om att båda måste gå in för att få det att funka. Det är ju heller inte bara killen som ska "göra jobbet" och sätta på tjejen så att säga. Tjejen kan ju också försöka göra sin del för att det ska bli bra och finns ställningar där tjejen får sköta mer av jobbet också.
Ligger man med ett one night stand så kanske det är lite svårt att börja snacka med den man ligger med, men är man i ett förhållande så måste man nog göra det för att sexet ska utvecklas.
Citera
2017-07-19, 23:37
  #16
Medlem
Leviathan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etanolkatt
En annan grej är att visa att du vill röra tjejen. Smek henne, var inte rädd för att gå ner på henne och att testa dig fram med händer och mun. Är du osäker på vad hon gillar så fråga dig fram. "Känns det här bra?" "Gillar du när jag rör dig här?"

9 av 10 kvinnor skulle torka ihop fullständigt i framstjärten av såna här kommentarer mitt i akten
TS behöver köra sitt eget race o inte ge sig hän så mycket på att tillfredsställa damen, kommer han för fort kan ett bra tips vara att krama ur snoken ett par timmar innan.
Hittar han inte klittan är ett besök hos optiker att rekommendera.
Citera
2017-07-20, 16:11
  #17
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den skamlöse
Viktigt är nog också att visa att du älskar tjejen. Då löser sig en hel del.

Där måste jag som tjej invända. Inget är så avtändande som sex med en karl som tårögt med sina hundögon förklar hur kääär han är. Man suckar bara då och säger "Ja,ja. Klä på dig nu och gå hem".

Ett knull ska vara stadigt och rejält, samt med klar inriktning på knullsnack och sexfraser. Sådana karlar vill jag ha i min säng.
Citera
2017-07-20, 16:44
  #18
Medlem
BoJackHorsemans avatar
Googla klitoris. När du väl har funnit den så måste du sen lära dig hur varje tjej vill ha sin stimulerad. Welcome to next level.

Tolka är något helt annat än "dirty talk".

Leta efter tjejer som är på rebound i runt 30-årsåldern så kommer du finna en jävla massa tjejer som får dig att komma sent.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback