Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-09-08, 05:11
  #37
Medlem
max02s avatar
OBS spolier:

Slutet alltså vad hände? Hur kan man ens komma på dessa idéer haha. Vart kom bebisen ifrån? Underhållande till och från men vilket skräp egentligen...
Citera
2017-09-28, 14:41
  #38
Medlem
Sameshs avatar
The Mist fick bara en säsong, läggs ner av Spike.

http://www.thewrap.com/stephen-king-...anceled-spike/

Tyckte själv den var medioker som bäst men samtidigt så ville man ändå se en fortsättning och få reda på vad fan dimman var för något (har ej läst boken)
Citera
2017-10-07, 14:43
  #39
Moderator
^Eazs avatar
Hittade den här serien igår och fan vad bitter jag är att den bara fick en säsong för den är fan helt underbar.
Citera
2017-10-07, 14:47
  #40
Medlem
Hade också gärna sett en säsong till. Inget mästerverk men en helt OK serie i mitt tycke.
Citera
2017-10-07, 22:49
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Hittade den här serien igår och fan vad bitter jag är att den bara fick en säsong för den är fan helt underbar.

WTF?? Denna skitserie var ju för fan sämre än Under the Dome till och med, fanns ju inga monster som i boken eller i filmen utan här hittar man på att dimman frammanar människans inre demoner, katastrof
Citera
2017-10-08, 06:58
  #42
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
WTF?? Denna skitserie var ju för fan sämre än Under the Dome till och med, fanns ju inga monster som i boken eller i filmen utan här hittar man på att dimman frammanar människans inre demoner, katastrof

Det var just det jag gillade, det enda som gjorde filmen bra var slutet. Boken har jag inte läst på säkert 25 år, så kommer inte helt ihåg den om jag ska vara ärlig,
Jag gillade att det inte var monster för en gångs skull.
Citera
2017-10-08, 10:10
  #43
Medlem
Zog Ruless avatar
Tyvärr var det alldeles för låg kvalitet på serien, förutsättningar för något bra fanns.

Spretigt och tämligen ointressant. Inte alls förvånad att det inte blir fler säsonger.
Citera
2017-10-08, 21:03
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
The Mist fick bara en säsong, läggs ner av Spike.

http://www.thewrap.com/stephen-king-...anceled-spike/

Tyckte själv den var medioker som bäst men samtidigt så ville man ändå se en fortsättning och få reda på vad fan dimman var för något (har ej läst boken)

Citera
2017-10-09, 01:02
  #45
Medlem
Sameshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95

Tack
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback