Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-13, 13:32
  #553
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricT
Lider du av borderline eller vad är grejen med att allt antingen är svart eller vitt?
Ingen har påstått att det skulle vara modigt, men att prata om självmord samt feghet på det sättet du gör tyder bara på okunskap.

Du vet inte heller om hon begått självmord, så återigen gissar du och dömer därefter.
Visa lite respekt, jag vet att Flashback till största del består av hjärndöda individer, men SÅ svårt kan det inte vara att försöka tänka sig för innan man yppar åsikter utan belägg.


Vad hände ? 😢
Citera
2018-03-13, 13:33
  #554
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricT
Dödsorsaken är inte fastställd och detta är fortfarande under utredning. Med andra ord så gissar samtliga.

Vad kom de fram till?
Citera
2019-06-20, 09:52
  #555
Medlem
Ingen ny info om vad som faktiskt hände?
Citera
2019-11-01, 19:23
  #556
Medlem
ot, men hennes kille (blivande man) hittade rätt snabbt en ny tjej. Dom har sen ett tag fått barn. Nya tjejen verkar vilja se ut som och vara som C*milla. Reagerat när jag sett honom med den tjejen att hon har likadan stil med hår, väldigt lika tatueringar, kläder, fyllda läppar, samma typ av naglar etc.. Känslan när kompisen visade hennes Instagram var ju väldigt ”copycat”..
Citera
2019-11-29, 16:28
  #557
Medlem
mensverkets avatar
Va tyst det blev nu 2 år senare. Att ingen vet vad som hände. Rubricerades det som självmord till slut eller?
Citera
2021-09-19, 12:11
  #558
Medlem
Njursaltares avatar
Alltså, kan bara inte släppa denna tråd.

Är inte ute efter att dra någon i smutsen eller liknande men detta är en sådan händelse som satt spår i mig och jag lider med flickan även om hon är borta.

Jag antar det tillhör människans nyfikenhet att vilja veta vad som egentligen hände.

Det förblir ett "öppet sår" på något sätt.

PM'a gärna om du önskar hålla det inofficiellt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback