Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-07, 19:42
  #1
Medlem
Har vunnit en kryssning med silja line galaxy 23timmars genom att jag deltog i en undersökning. Och den måste användas innan 1/6-2017, och gäller endast avgångar söndag-torsdag.

Så mina funderingar är, är det mycket folk under avgångarna sön-tors eller är det ganska dött? Jag har ingen erfarenhet utav att åka under vanliga vardagar, Och bara åkt denna kryssning en gång och det var länge sen när jag inte ens var 18. är 21 nu och det som ingår i detta "pris" är bara hyttkostnaden så måste betala för mat oh det.
Har hört att onsdagar så brukar det vara lite extra och troligtvis mer folk? Eller vilken dag av dessa skulle ni ha valt att åka för troligtvis mest folk? Vi är ute efter trevligt folk, parta, ha lite kul

Så ska man åka eller skita i detta då endast hyttkostnaden ingick.. isåfall vilken dag i veckan skulle ni välja att åka, av avgångarna sön-tors? Är båten en bra party båt?
Citera
2017-05-07, 19:55
  #2
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShinePhoenix
Så ska man åka eller skita i detta då endast hyttkostnaden ingick.. isåfall vilken dag i veckan skulle ni välja att åka, av avgångarna sön-tors? Är båten en bra party båt?

Tyvärr kan man aldrig veta i förväg om det det kommer va party eller dött innan utan man får ta vad man får.
Jag pendlade mycket till Finland förut och då med Galaxy, har varit med om att det är helt tomt på folk vissa turer.
Galaxy har ju mycket frakt under veckorna och då går alla chaffisar och lägger sig tidigt så sitter man typ själv uppe på discot
Citera
2017-05-07, 22:09
  #3
Medlem
Turbomachines avatar
Senast jag åkte var det dött 95% killar på båten.
Bästa datumet att åka skulle jag tro är den 24/5 då den 25 är kristihimmelfärd och röd dag så folk är lediga.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback