Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-20, 15:52
  #13
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Men under spännande etapper kan jag bli tokig på deras matrecept mm. Har man inte tid att kolla hela tiden och kommer in i handlingen kan det ta evigheter att komma in i handlingen så att säga.

Rätt. Tröttsamt med alla dessa italianorecept. Finns överallt på TV och Youtube. Intressantare se boxar-Roberto koka spaghetti
Citera
2017-05-23, 23:16
  #14
Medlem
Ganska underhållande idag, hörde det skulle bli action och direkt när jag slog på inspelningen så skulle det bajsas. Sedan blev jag orolig att festen skulle ställas in (helt idiotiskt!).

Är rätt uppenbart vem som vinner nu? Quintana börjar få soppa(dopings)torsk (var väl någon månad sedan han hade fri tillgång) medan Nibali laddat upp med den vanliga dosen. Stackars Pinot har inte mycket att sätta emot i dessa sammanhang (förståeligt, han vill väl inte sitta i fängelse).

Om jag fattat rätt då kommer det avgöras på torsdag, det passar bra eftersom man är ledig då kan man koka ihop en köttgryta och slötitta på teven under tiden. Hettar det till kan man ju ta sig en öl och slå sig ned på balkongen.

Hörde att kommentatorn försöker promota en kokbok eller något men har missat recepten, är de något att ha?
Citera
2017-05-25, 18:24
  #15
Medlem
Trist etapp idag. Nibali måste byta doktor. Skall dock bli intressant om Dumolin verkligen kommer klara dopingtesterna.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback