Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-05-07, 22:07
  #61
Medlem
Vad löjligt... Marijuana är ju en av de ofarligaste drogerna att bruka. Hon skulle ba veta hur många som dör i alkoholförgiftning varje dag. Det är ju inte så att du drog en lina kokain. Jag kan förstå att man inte gillar att använda sig av marijuana men för henne att bli så arg o säga att de var farligt är ju så larvigt så att det inte finns. Skulle nog lämna henne.
Citera
2017-05-08, 16:40
  #62
Medlem
ExtremParanoias avatar
Har ringt upp honan nu och snackade lite grann och hon sa att jag var söt, fin och så men att hon inte kan bli tsm med någon KNARKARE!!!
Citera
2017-05-08, 16:41
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Har ringt upp honan nu och snackade lite grann och hon sa att jag var söt, fin och så men att hon inte kan bli tsm med någon KNARKARE!!!

Brudar.

Ta och slappna av med en joint.
Citera
2017-05-08, 17:07
  #64
Medlem
Scratchbites avatar
Oj, vad du saknar insikt i hur människor fungerar.

Tänk så här: Om du hade vaknat upp och hon redan packat ihop sina grejer och dragit från lägenheten, hade inte det känts rätt surt? En person du var lite intresserad av hade poff försvunnit och du hade missat din chans. Du kunde inte ens snacka med henne för att avgöra vilken sorts person hon är när hon är nykter, lixom.

Från en här tjejens perspektiv var du inte där när hon vaknade. Du var på nåt jävla rosa moln nånstans i Högbortistan, mer intresserad av din joint än av henne.
Citera
2017-08-16, 22:41
  #65
Medlem
hon är väl helt enkelt inte påläst. hon tror att röka är farligt endast för att det benämns som en drog. sen kan jag dock förstå att hon drog med tanke på hur du skriver, och med det menar jag att dina ordval ''subbor'' ''ludret'' m.m. jag menar, om en kille jag träffat för första gången använt såna ord och verkligen ALDRIG använda sig av ett normalt ord för tjejer så skulle jag vänt på klacken på 2röda.
Citera
2017-08-18, 08:13
  #66
Medlem
janus36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Har ringt upp honan nu och snackade lite grann och hon sa att jag var söt, fin och så men att hon inte kan bli tsm med någon KNARKARE!!!

Alla är ju inte lika liberala i sin syn på gräs det måste du väl ändå ha ett hum om?! Hur kunde du röka innan sängen ens hade kallnat? Förmodligen har du lärt dig något om dina medmänniskor
Citera
2017-08-18, 17:43
  #67
Avstängd
Alphaelites avatar
När du skriver Marijuanacigarett så blir det rätt stigmatiserat. Du kanske sa annat ord till henne, men.

Säg spliff. Blanda inte in tobak (cigarett) keep it clean keep it simple.

Gör det lätt för kvinnan,
1. Ge henne ett ordentligt knull. ORDENTLIGT.
2. Svält henne en vecka+.
3. Rök på och knulla henne ordentligt igen.
4. Säg att du var hög under sexet.
5. Bruden kommer gå in i din magiska fälla.

Lyckligt slut.
Citera
2017-08-19, 09:40
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Det var nog inte marijuana som gjorde att hon drog. Trollar du inte, måste du jobba på din inställning till andra människor och på dina sociala skills. För vem fan vill ha nutella jordgubbar melon till frukost?

Någon som rökt gräs gissar jag på...

Det är en sak att röka men kanske finns smidigare sätt att berätta detta än en spontan wake n bake.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback