Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-07, 22:14
  #181
Medlem
Hmm,grabbar,om ni lär er hålla satsen så blir det bättre.
Svårt men inte omöjligt.
Den som behärskar detta kan hålla på som en duracellkanin.
Citera
2017-05-07, 22:38
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam-Lag
Hmm,grabbar,om ni lär er hålla satsen så blir det bättre.
Svårt men inte omöjligt.
Den som behärskar detta kan hålla på som en duracellkanin.

Hur lär man sig det🤔
Citera
2017-05-08, 03:42
  #183
Medlem
Lethucs avatar
tror även de allra flesta frekventa onanister känner till problemen kring porrkonsumtionen men frågan ingen verkar lyfta här inne är hur män egentligen skapar sig detta beroendet från början. många har ju inga val än att ta kvinnan på plattskärmen då de riktiga kvinnorna är utom ens räckhåll, andra känner väl att det blir ett tillräckligt bra substitut då man inte vill handskas med de övriga bitarna som följer med kvinnligt umgänge. och det blir svårt att klandra männen för detta då de deras villkor bara blir sämre och sämre i vårt moderna samhälle.

jag har sett väldigt få vad jag skulle kunna kalla för sunda förhållanden bland mina jämnåriga. I många fall får de göra allt, både inom hemmets fyra väggar och uppdraget som försörjare. i andra fall formas dem om till konformistiska tofflor som väljer sin partner framför precis exakt alltingen. alla dessa krav gör att jag fullt förstår män som i dagsläget väljer bort den riktiga kvinnan till fördel för annat man känner är viktigt, för så helvete heller att höjdpunkten av livet ska vara att jaga kjoltyg.
Citera
2017-05-08, 09:14
  #184
Medlem
Lagerthas avatar
Vissa människor har en addictive personality och om man inte kommer till insikt och lär sig disciplin kommer man troligtvis att missbruka något.

Bara för att jag ser Die Hard under helgen skulle jag inte få för mig att vara beväpnad på jobbet.
Citera
2017-05-08, 10:16
  #185
Medlem
EcstasyRisings avatar
Censurivrare: vuxna människor som vill tala om för andra vuxna människor hur de ska leva sina liv.

Gäääsp.
Citera
2017-05-08, 17:26
  #186
Medlem
symers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Fattar du inte att våldtäktsepidemin till stor del beror på att muslimer inte får runka? Alltså går de ut och våldtar.
Jag tror du har fel! Tror att kombinationen våldtäckt och djupt troende muslim är en ytterst ovanlig kombination här i sverige.
Citera
2017-06-10, 21:52
  #187
Medlem
Badassmfokas avatar
https://www.youtube.com/watch?v=j0s3WFENlZ4

Se där!
Citera
2017-06-13, 17:47
  #188
Medlem
MDMAfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EcstasyRising
Censurivrare: vuxna människor som vill tala om för andra vuxna människor hur de ska leva sina liv.

Gäääsp.

Ungefär vad kommunister brukar göra. De lär även vilja avskaffa porr och onani bara för att massorna ska kunna koncentrera på den salige ledaren.
Citera
2017-07-03, 00:46
  #189
Medlem
Badassmfokas avatar
https://www.youtube.com/watch?v=KmNAwK_GwBs

Varför fick vi inte lära oss detta i skolan?! Vi har ju sexkunskap eller vad dem kallade det...
Citera
2017-07-03, 01:04
  #190
Medlem
HGs avatar
Onani är inte skadligt - bara så att ni vet!!!!!
Citera
2017-07-06, 18:36
  #191
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al-Faruqi
Jag är med dig broder. Du har rätt. Porren förstör, och det är ännu värre för de som föds in med en smartphone i handen. Deras syn på sex kommer vara ett stort problem för dem. Jag är väldigt liberalt lagd, men fan asså, om det är ett förbud jag inte skulle rösta emot så är det porrförbud.

Till alla er därute. Testa att sluta i en månad med porr. Typ inga av er kommer lyckas eftersom ni är så beroende, men det är värt det, tro mig!

Porren förstör synen på och uppfattningen av vad kärlek är och handlar om. Därför tror många i de yngre generationerna idag att sexuell attraktion är det enda kärlek är och består av. Man har s.a.s. "stympat" de djupare, ömsinta känslorna till förmån för ytlighet och kroppsfixering. Därför också som yngre byter partners lika ofta som underkläder, det finns inget varaktigt längre, något som betyder något speciellt. Allting ska vara flyktigt och de "känslor" man ena dagen hade för en person är som bortblåsta nästa dag. Den moraliska uppluckringen gör folk rotlösa och vilsna, vilket bidrar till att t.ex. muslimer som kommer till Sverige, som har en stark sammanhållning pga sin religion, har lättare att ta över. Avskaffandet av kristendomen var inte direkt av godo, då den har varit ett kitt som hållit samman svenska folket mot hot utifrån. Dekadens och moralisk upplösning och normlöshet, är ett säkert tecken på ett samhälle som går emot sin undergång.
Citera
2017-08-03, 23:42
  #192
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Porr gör så att man slutar tända på tjejer, det gör att män blir impotenta, det gör folk deprimerade och så att de mister livsviljan.

Fast ingen av de där grejorna är speciellt farliga. Ja livsviljan måhända, men om det finns något folk i världen som är experter på att fördra bristande livsvilja så är det ju Svenskarna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback