Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-04, 09:49
  #1
Avstängd
Ser att shoppen som varit tom länge nu har släppt

2,2,3,3-tetramethyl-cyclopropane-1-carboxamide i nässpray.

Står på sidan

"Ny fentanyl analog.
2,2,3,3-tetramethyl-cyclopropane-1-carboxamide.
Vi kallar den (TCC).

Finns i nässpray nu, kommer i tabbar inomkort.

Från en testare.

"Min vän du har lyckats stark och jämn genomgående kan det vara den starkaste du gjort och finns det möjlighet att beställa en till? Tog ett tag innan den slog på men är mycket bra." "


Vem kommer att testa den och avlägga en rapport på Flash?
Citera
2017-05-04, 12:16
  #2
Medlem
nnnfffs avatar
Spännande. Men med tanke på hur U-49900 var så är jag väldigt försiktig i min optimism.
Forska lugnt ni där ute.

(Med detta så menar jag inte att substansen i fråga är att jämföra med U-49900 på något vis, men eftersom samma shop tillhandahåller båda substanserna, så förhåller jag mig lite avvaktande.
Shoppen i fråga har jag dock inget ont att säga om, förutom att de saluförde U-49900).
__________________
Senast redigerad av nnnfff 2017-05-04 kl. 12:25.
Citera
2017-05-04, 14:01
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nnnfff
Spännande. Men med tanke på hur U-49900 var så är jag väldigt försiktig i min optimism.
Forska lugnt ni där ute.

(Med detta så menar jag inte att substansen i fråga är att jämföra med U-49900 på något vis, men eftersom samma shop tillhandahåller båda substanserna, så förhåller jag mig lite avvaktande.
Shoppen i fråga har jag dock inget ont att säga om, förutom att de saluförde U-49900).

Sant alla de u-xxx är skit.

Såg att det fanns U-48800 på nätet, men..
Citera
2017-05-04, 15:22
  #4
Medlem
paralisants avatar
Detta är väl ingen u-xxx variant? Däremot har jag svårt att hitta nån lämplig info om den här substansen, läste någonstans att den skall vara i närheten av Fu-fentanyl rent potensmässigt men vet inte hur trolig den källan är.

Jag har inte heller hittat strukturen på substansen heller.

Jag har slutat med dessa fentaloger men man ska kanske ska skaffa sig en testflaska för att kunna utvärdera den.
Citera
2017-05-04, 17:33
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
Detta är väl ingen u-xxx variant? Däremot har jag svårt att hitta nån lämplig info om den här substansen, läste någonstans att den skall vara i närheten av Fu-fentanyl rent potensmässigt men vet inte hur trolig den källan är.

Jag har inte heller hittat strukturen på substansen heller.

Jag har slutat med dessa fentaloger men man ska kanske ska skaffa sig en testflaska för att kunna utvärdera den.

Nej nej, ingen U.xx men shoppen säljer också U-49000.

Denna ska vara bra enligt shoppen (såklart).

100mg per flaska, tror att FU-F var på 80mg per flaska. Så snarlik i styrka, men hur är ruset?
Citera
2017-05-04, 22:01
  #6
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Nej nej, ingen U.xx men shoppen säljer också U-49000.

Denna ska vara bra enligt shoppen (såklart).

100mg per flaska, tror att FU-F var på 80mg per flaska. Så snarlik i styrka, men hur är ruset?

Ruset ingen aning, får återkomma med det om jag kommer över en flarra,
Citera
2017-05-04, 23:31
  #7
Medlem
Spännande samt spännande namn...

Kan någon hitta lite science info på denna?
Citera
2017-05-05, 00:18
  #8
Medlem
Jusefs avatar
Om det nu är en fentanylanalog så är det väl troligen 2,2,3,3-tetrametyl-N-fenyl-N-[1-(2-fenyletyl)piperidin-4-yl]cyklopropanamid som avses.
Citera
2017-05-05, 06:59
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
Om det nu är en fentanylanalog så är det väl troligen 2,2,3,3-tetrametyl-N-fenyl-N-[1-(2-fenyletyl)piperidin-4-yl]cyklopropanamid som avses.

Jäkligt dåligt med info på dessa nya produkter.

2,2,3,3-tetrametyl-N-fenyl-N-[1-(2-fenyletyl)piperidin-4-yl]cyklopropanamid
Citera
2017-05-05, 14:27
  #10
Medlem
paralisants avatar
Borde inte piperidin ingå i formulan för att det ska vara en fentanyl?

Nåja har testat denna nu, och enligt mig är det skräp. 2-3 sprut, 3 timmar senare. Ingen effekt alls.
Citera
2017-05-05, 22:03
  #11
Avstängd
Illuminati13s avatar
Detta är en NMDA med.
Tänkte bara tillföra det.

Ska köra en test tänkte jag från TS fast ej säker. Ska kolla med han
Citera
2017-05-05, 22:06
  #12
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
Om det nu är en fentanylanalog så är det väl troligen 2,2,3,3-tetrametyl-N-fenyl-N-[1-(2-fenyletyl)piperidin-4-yl]cyklopropanamid som avses.

Hittar noll info även om jag kortar ner namnet så verkar inte ens finnas en föregångare till denna.
A får se om dom har några pix senare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback