Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-04, 09:24
  #13
Medlem
Trådlös mus. Batteriet håller i en månad. Tycker man det är jobbigt att ladda och byta batteriet så kan man sitta där med sin sladd istället.
Citera
2017-05-04, 10:41
  #14
Medlem
Antingen trådlös mus eller bara låta kabeln få dra iväg tillräckligt långt med lite slack så att jag kan röra på musen utan att känna av kabeln. Jag har kanske 4-5cm rörelse från vänsterkant till högerkant av skärmen och mindre än 3 cm från överkant till underkant på skärmen, så det är marginell rörelse av kabeln.

Många gamingmöss har knapp för att snabbt ändra upplösning eller "zooma" vid behov, men även utan att byta upplösning fixar jag att positionera på någon pixel vid QHD eller 4k-upplösning.
Citera
2017-05-04, 14:09
  #15
Medlem
annanmedlems avatar
Jag har musen till höger om tangentbordet och inte nedanför det så det är inget problem jag har.

Jag förstår det inte riktigt.

Jag vet inte hur lång batteritid Logitech G900 har men det är väl ~bästa trådlösa musen så den kanske klarar sig ett tag?
Citera
2017-05-04, 15:58
  #16
Medlem
Sereenas avatar
Har burken på höger sida och sladden dragen bakom/under skärmhyllan (under/bakom skärmen innan kag skaffade skrivbord med skärmhylla).

Ingen sladd som nånsin kommer nära tangentborder annat än sladden till handkontrolln som ligger ovanför/bakom tangentbordet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback