Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-03, 17:04
  #1
Medlem
Hej alla flashbackare, i juni åker jag och mina 7 tjejkompisar till Benidorm för att få iallafall en solig vecka under sommaren då Sverige inte vill bjuda på värme.
Vad jag undrar nu är hur staden är, någon som varit där och har tips? Dessutom undrar jag vad åldersgränsen är på krogen där? Då endast hälften av oss är 18 i sommar, kommer detta vara ett problem tror ni?
Citera
2017-05-03, 17:29
  #2
Medlem
MonkMans avatar
Det ar Spanien, ingen kommer att kolla id pa er, speciellt inte nar ni ar 7 svenska tjejer. Nattlivet ar "turistigt" och ratt grisigt, bar och klubbar ar ganska tacky, finns sakert undantag. Tank ett Ullareds-Ibiza sa fattar du. Det gar och ha kul dar saklart om man oxa tanker pa att stammningen ar ratt relaxad och inte sa pretantios. Ha sa skoj!
Citera
2017-05-03, 19:01
  #3
Medlem
Andersdamaans avatar
Åldersgränser behöver ni inte oroa er över, men däremot drängfulla britter med färre hjärnceller än tänder.
Citera
2017-05-05, 20:54
  #4
Medlem
Potentiellt episk tråd. Jag bara längtar efter att den ska komma igång på allvar med en massa tips om hur det var 87 och så vidare. Jag minns en spanskalärare jag hade när jag bodde i Spanien som fick något svart i blicken när namnet på denna ort nämndes.
Citera
2017-05-12, 22:14
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Potentiellt episk tråd. Jag bara längtar efter att den ska komma igång på allvar med en massa tips om hur det var 87 och så vidare. Jag minns en spanskalärare jag hade när jag bodde i Spanien som fick något svart i blicken när namnet på denna ort nämndes.

Ett tips är att om man besöker det landet och försöker kommunicera på engelska. Börja då med att be om ursäkt för att man inte är så bra på engelska, eftersom man kommer någon annanstans ifrån.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2836399

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback