Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-15, 12:49
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Försent att ändra mitt lag trots att det är nio timmar kava till tävlingsstart. Märkligt men lite symptomatiskt för mitt deltagande i årets tävling.

Det fixade sig eller?

Ganska intressant omgång. Nästan helt utan amerikaner. Européerna känns sällan lika självskrivna. Många verkar tro på Karsten.
2017-06-15, 14:03
  #14
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Det fixade sig eller?

Ganska intressant omgång. Nästan helt utan amerikaner. Européerna känns sällan lika självskrivna. Många verkar tro på Karsten.

Jo. det gick att komma in efter någon timma (men såg att flera hade klagat på twitte rockså). Finns ju öppningar för flera som aldrig vunnit någon DL-tävling.

Nu vill jag att Ståhl faktiskt börjar levererar och faktiskt besegrar de allra bästa, vilket han inte lyckades med i Holland i söndags (om nu snacket om 70m, svenskt rekord och medalj på VM skall ha någon täckning).
2017-07-06, 19:59
  #15
Medlem
Alkibiadess avatar
Inte så enkelt att ta ut ett lag denna gång när man bara fick ta ut två americanos, många tänkbara amerikanska vinnare. Och sedan kommer en av mina lagmedlemmar som är obesegrad hittills i år tyvärr inte till start. Så detta blir inte en så bra omgång för mig.
2017-07-17, 12:04
  #16
Medlem
Jag vann tydligen omgången i London och ska få pris hemskickat.

"The best Fantasy Diamond League player for each meeting will receive a personalised glass engraved diamond."
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback