Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-25, 16:02
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Ja. Varför ska alla vara feminister och medlemmar i gruppen #öppnaerahjärtan?
Frisk fläkt och mannen ska hyllas. Det går dessutom ännu bättre för Dollarstore nu efter att han skickade ut det nyhetsbrevet.
Jag är väldigt glad.
Det är tydligt att det sticker i ögonen på dig. Har du problem med människor med andra åsikter?



//Siegestor

Jag har inte några som helst problem med människor som har andra åsikter. Däremot undrar jag lite att någon VC inte kan skilja mellan sina privata åsikter och företags åsikter.
Länka gärna till, huruvida Dollarstore går ännu bättre än tidigare. Är jag inte helt fel ute har redan 3 Dollarstore i Sverige gått i konkurs, men vad vet jag.
Citera
2017-08-25, 16:07
  #170
Medlem
Lite som om Jesper Hoejer som tagit över Lidl 2017 berättar att alla som handlar där går på soc.... Tydligen gör han inte det. Låt mig gissa, varför?
Citera
2017-08-25, 17:34
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Jag har inte några som helst problem med människor som har andra åsikter. Däremot undrar jag lite att någon VC inte kan skilja mellan sina privata åsikter och företags åsikter.
Länka gärna till, huruvida Dollarstore går ännu bättre än tidigare. Är jag inte helt fel ute har redan 3 Dollarstore i Sverige gått i konkurs, men vad vet jag.

Men varför har du ett problem med denna mannen? Varför ska han inte få lov att kritisera feminism? För tro mig, den behöver verkligen kritiseras. Jag anser dessutom att den är direkt skadlig för män och kvinnor i världen.
Om han är VD så är det väl han som bestämmer? Sen är det inte företagets åsikter utan hans egna. Hur får du det till att det skulle vara företagets åsikter?

http://www.friatider.se/dollarstore-...-efter-pk-drev

Har du källa på det? Skulle inte förvåna mig om SVT, aftonhoran, o.s.v. gick ut med att de gått i konkurs för att skrämma alla oss som är emot feminism. Att om man kritiserar så kan ens företag/liv bli sämre väldigt fort.



//Siegestor
Citera
2017-10-24, 20:37
  #172
Medlem
Mycket bra debattinlägg av Peter Ahlgren, han tycker som han gör o står för d. "Passar inte d så dra åt helvete" typ.
Dessutom bjuder han ju vänsterfemmarna nåt att bli kränkta av o kackla om.
Win-win liksom
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback