Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-02, 21:05
  #1
Medlem
ja är sjukt spelberoende men jag är duktig också så jag vinner ibland, ja har haft miljoner ett par gånger.....är de här vanligt att dom som är spelberoende är duktiga men ändå förlorar såklart?
2017-05-02, 21:24
  #2
Medlem
(FB) Spelberoende/ Spelmissbruk ( Officiell )
2017-05-02, 21:55
  #3
Medlem
Servals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nymanniska123
ja är sjukt spelberoende men jag är duktig också så jag vinner ibland, ja har haft miljoner ett par gånger.....är de här vanligt att dom som är spelberoende är duktiga men ändå förlorar såklart?

Nej du är inte duktig.
Ja du är mytoman.

Hur går det med Jack Vegas, blev du proffs?
(FB) funderar på att bli jack vegas proffs
2017-05-02, 22:12
  #4
Avstängd
att ha miljoner på zynga poker är inget vidare fascinerande
2017-05-02, 22:27
  #5
Medlem
AA-suiteds avatar
Jag var beroende men slutade pga tappat intresse. Blir intresserad av något och går all in () på det ett tag och då blir jag beroende utav det. Samma låt blir skit om man spelar den på repeat så efter en period byter jag skiva. Vem vet? Snart kanske pokerskivan åker in igen.
2017-05-03, 14:36
  #6
Medlem
jävla idioter, ja har haft miljoner på pokerstars...ja bara skojade me er om att bli jack vegas proffs hahahaha
2017-05-05, 05:17
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nymanniska123
jävla idioter, ja har haft miljoner på pokerstars...ja bara skojade me er om att bli jack vegas proffs hahahaha
låtsaspengar räknas inte som riktiga pengar grabben, sluta ljug och skaffa dig ett jobb istället.
2017-05-05, 07:51
  #8
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
(FB) Spelberoende/ Spelmissbruk ( Officiell )

Precis så

TS, fortsätt gärna där. Denna låses.

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback