Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-02, 11:26
  #1
Medlem
Jag håller på att spela ett spel, och rensar man all historik, så raderas spelets minne och jag får börja från början. Så för att skippat att radera sparningen, så tänker jag mig att man kanske kan spara just den sidans historik, går det?

Hur gör man?

Tack på förhand!
Citera
2017-05-02, 12:23
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Jag håller på att spela ett spel, och rensar man all historik, så raderas spelets minne och jag får börja från början. Så för att skippat att radera sparningen, så tänker jag mig att man kanske kan spara just den sidans historik, går det?

Hur gör man?

Tack på förhand!

Spelet sparar historiken i en cookie. Om du bara tar bort besökshistoriken och inte cookies bör spelet inte påverkas.
Vidare, om du sparar undan cookie-filen för den sajten och lägger tillbaka den efter att du rensat cookies bör du också behålla din framgång i spelet.
Citera
2017-05-02, 14:13
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Spelet sparar historiken i en cookie. Om du bara tar bort besökshistoriken och inte cookies bör spelet inte påverkas.
Vidare, om du sparar undan cookie-filen för den sajten och lägger tillbaka den efter att du rensat cookies bör du också behålla din framgång i spelet.
Hur gör man det?
Citera
2017-05-02, 15:30
  #4
Medlem
Gianellos avatar
Använd inkognito-läget på din browser så slipper du rensa din historik hela tiden
Citera
2017-05-02, 15:30
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Hur gör man det?

Googla "spara cookie fil" eller eventuellt på engelska och tryck på första länken. Där har du svaret
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback