Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-01, 20:14
  #1
Medlem
Ola Schuberts avatar
Hej, jag står nu som "osynlig" i flashback och kan inte posta inlägg. Mitt nick finns inte med i listan över avstängda eller bannade.
Citera
2017-05-02, 05:46
  #2
Moderator
Tinuviels avatar
Hur menar du?

I mina ögon ser din profil ut som den ska och du verkar ha postat inlägg igår kväll. Var stod det "osynlig"?
Citera
2017-05-02, 05:48
  #3
Medlem
dobbelinas avatar
Finns en inställning som heter Surfa "osynlig", kan det vara den du menar?
Citera
2017-05-02, 11:11
  #4
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Hej, jag står nu som "osynlig" i flashback och kan inte posta inlägg. Mitt nick finns inte med i listan över avstängda eller bannade.

Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Finns en inställning som heter Surfa "osynlig", kan det vara den du menar?

Är det detta som avses så går du in på kontrollpanelen (via verktygsikonen uppe till höger) och väljer "Redigera alternativ". Sedan bockar du ur rutan där det står "surfa osynligt".

Dock påverkar inte detta möjligheterna att posta inlägg så det verkar lite underligt.
Citera
2017-05-27, 10:21
  #5
Medlem
Ola Schuberts avatar
Det ordnade till sig i alla fall. Jag kommer inte ihåg hur jag gjorde. Tack i alla fall för att ni bryr er!
Citera
2017-06-01, 10:50
  #6
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Det ordnade till sig i alla fall. Jag kommer inte ihåg hur jag gjorde. Tack i alla fall för att ni bryr er!
Vad var det som ordnade till sig egentligen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback