Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-05-01, 19:59
  #1
Medlem
Ålder: 33
Tidigare erfarenhet: MDMA, Cannabis, svamp, kokain, amfetamin, alkohol, metamfetamin, benzo.
Rapportens substans: Lila Barcelona. 130 mg rent MDMA.

Hade via en vän fått tag i "Rena Barcelona". Testade med kit. Innehåller uppemot 190 mg MDMA. Inte utblandat med tjack och MDA.

Jag tog drygt en halv (130 mg) vilket senare visade sig vara en helt perfekt dos.

Jag var på firmafest. Samtidigt visste jag att jag hade en lila Barcelona hemma som väntade. Jag hade tänkt ta denna dagen efter men kunde verkligen inte vänta. Senast jag tog E var för 3 år sedan. Då var det High MDMA men tyvärr spetsad med amfetamin och MDA.

Denna gång skulle jag få droppa ren MDMA. Jag bokstavligen sprang hem från firmafesten. Jag var så otroligt exalterad. Väl hemma så ringde jag min syster, förberedde min kontakt på att jag skulle droppa ikväll. Jag skulle alltså ta denna magiska substans själv för första gången någonsin. Så självklart ville jag vara förberedd ifall något skulle gå snett.

Kl 22.19 sväljer jag två tredjedelar av denna vackra, mörklila Barcelona. Jag inväntar effekt. Hade förväntat mig en kick efter ca 40 min. I lurarna har jag Swedish House Maffia. Redan efter 25 min så börjar substansen smyga sig på. Jag hade förväntat mig en obehagskänsla precis innan det kickar igång.

Denna gång skiljer sig markant från tidigare. Starten är oerhört mjuk och helt utan obehag. Kicken är fruktansvärt len. Väggarna i lägenheten vibrerar lätt. Jag känner ett enormt välbehag och min kropp börjar sakta vibrera.

Några minuter senare så kickar det igång med full fart. Jag blir åskådaren!! Skallen känns helt klar och musiken är totalt inuti mig. Jag är totalt "ett" med tv:n. I ren eufori skriver jag med min kontakt att detta är super. Jag känner samtidigt att jag är i total maskopi med min kompis som genom hela ruset frågar hur det är. På så vis kan jag få ned en ganska vettig rapport.

Sedan går ruset i vågor. Ibland lugnt och sen full fart, ibland lugnt och sen full fart!! Jag mår som en prins och till skillnad mot vad de flesta säger så är detta en magisk substans att inta själv. Jag är inte upptagen med andra och vara social. Jag kan koncentrera mig fullt ut på drogen och de effekter jag känner.

Eftersom detta är "very clean" så känner jag mkt milda käkspänningar, ingen speed. Ruset är oerhört välbalanserat och lent.

Stundtals kan jag skriva med min kompis, stundtals wobblar telefonen något oerhört. Så här bra har jag aldrig mått.

Peaken håller i ca 1,5 timmar. Ruset går som sagt i vågor.

Efter ca 3 timmar börjar jag landa. Landningen sköts av en strålande pilot. Den är mjuk som bomull. Så otroligt behagligt, kontrollerande men ändå så hög!

Efter ca 6 timmar somnar jag snabbt och skönt.

Rusupplevelse: 5/5

Eftereffekter:

Ingen baksmälla alls. Jag har ordentliga måbrakänslor hela dagen efter. Ytterligare en dag senare så känner jag exakt samma sak. Idag tre dagar sedan så är skallen helt klar och jag har fått insikter.

Slutord: REN MDMA is the skit. Ska aldrig någonsin mer ta något med annat i. Så fruktansvärt lent och ren eufori!
Citera
2017-05-02, 22:18
  #2
Medlem
JoeBidens avatar
De lila Barcelona är toppen!!! De cirkulerar "ljusrosa" som har lägre andel MDMA i sig och även tjack. Vet att de lila Barcelona innehåller 180mg+ MDMA, men trodde verkligen att de även innehöll lite tjack.

Är du helt övertygad om att de inte har tjack i sig? Hehe, får väl se mig själv som en dum amatör som inte kan skilja på helt rena gubbar och de med lite tjack i sig. Beror väl kanske på set och setting.

Annars, bra tripprapport! Mycket intressant att läsa!
Citera
2017-05-03, 14:31
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
De lila Barcelona är toppen!!! De cirkulerar "ljusrosa" som har lägre andel MDMA i sig och även tjack. Vet att de lila Barcelona innehåller 180mg+ MDMA, men trodde verkligen att de även innehöll lite tjack.

Är du helt övertygad om att de inte har tjack i sig? Hehe, får väl se mig själv som en dum amatör som inte kan skilja på helt rena gubbar och de med lite tjack i sig. Beror väl kanske på set och setting.

Annars, bra tripprapport! Mycket intressant att läsa!


Nej, dessa jag intog innehåller rent mdma enligt eztest. Använt två olika reagenser dessutom.
Därför passar ren mdma i hemmamiljö och därför var detta rus så lent. Balsam för själen.
Hur skulle du beskriva din upplevelse på Barcelona? Kändes som jag skickades in i en föreställning endast för mig.
Citera
2017-05-03, 18:36
  #4
Medlem
grovalarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Countclear
Eftereffekter:

Ingen baksmälla alls. Jag har ordentliga måbrakänslor hela dagen efter. Ytterligare en dag senare så känner jag exakt samma sak. Idag tre dagar sedan så är skallen helt klar och jag har fått insikter.

Slutord: REN MDMA is the skit. Ska aldrig någonsin mer ta något med annat i. Så fruktansvärt lent och ren eufori!

Endast de första gångerna, sedan blir det jobbigt dagen efter. Ett rent helvete om man fastnar för det i några helger irad. Ta det max 1 gång var tredje månad om du blir sugen igen
Citera
2017-05-03, 19:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grovalark
Endast de första gångerna, sedan blir det jobbigt dagen efter. Ett rent helvete om man fastnar för det i några helger irad. Ta det max 1 gång var tredje månad om du blir sugen igen

3 år sedan sist. Jag vill ha kvar magin några gånger till så blir på nyår nästa gång. Vill se fyrverkerierna i sin full kraft.
Citera
2017-05-03, 20:33
  #6
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Countclear
Nej, dessa jag intog innehåller rent mdma enligt eztest. Använt två olika reagenser dessutom.
Därför passar ren mdma i hemmamiljö och därför var detta rus så lent. Balsam för själen.
Hur skulle du beskriva din upplevelse på Barcelona? Kändes som jag skickades in i en föreställning endast för mig.

Svårt att säga. Har alltid blandat med (måttliga) mängder alkohol och lite gräs. Men har upplevt dem som speedade jämfört med andra knappar. Andra har "upplevt" likadant. Har vetat att de haft 180mg+ MDMA och alltid trott att de haft lite tjack i sig. Har du dock testat dem för både tjack och MDMA är ju det storyn!
Citera
2017-05-03, 21:27
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Svårt att säga. Har alltid blandat med (måttliga) mängder alkohol och lite gräs. Men har upplevt dem som speedade jämfört med andra knappar. Andra har "upplevt" likadant. Har vetat att de haft 180mg+ MDMA och alltid trott att de haft lite tjack i sig. Har du dock testat dem för både tjack och MDMA är ju det storyn!

Ja. Dem är rena. Känner inte alls igen din upplevelse om att de är speedade. Total avsaknad av Speed i mina. Det som gjorde min upplevelse till den bästa jag haft på E. Men kan säkert florera en del olika batchar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback