• 1
  • 2
2017-05-01, 18:45
Medlem
sasos avatar
ibland är det folk ute och spränger smällare mitt i natten
undrar vad dom får av det?
tycker det är slöseri med pengar och tid , eller vad tycker ni?
Citera
2017-05-01, 18:54
Medlem
LekandePyromanens avatar
Har ingen aning, men om dom som smäller slösar sina pengar och tid så gör det väl inget för dig?
Om du inte har hundar dvs
Citera
2017-05-01, 18:59
Avstängd
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saso
ibland är det folk ute och spränger smällare mitt i natten
undrar vad dom får av det?
tycker det är slöseri med pengar och tid , eller vad tycker ni?

Folk får kickar av olika saker. När jag var yngre var en stor jävla explosion det mest upphetsande jag visste. Varför skriver någon om sin lunch på Facebook?
Citera
2017-05-01, 19:21
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LekandePyromanen
Har ingen aning, men om dom som smäller slösar sina pengar och tid så gör det väl inget för dig?
Om du inte har hundar dvs

försöker bara förstå min "medmänniska"
Citera
2017-05-01, 19:25
Medlem
För att det är kul. Finns inget bättre än en stor fet smäll.
Citera
2017-05-01, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
För att det är kul. Finns inget bättre än en stor fet smäll.

Otroligt simpelt och informationslöst svar. Kan du snälla utveckla dina tankar vad du menar exakt här? är nämligen själv lite intresserad.
Citera
2017-05-01, 19:36
Avstängd
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannesvanberg
Otroligt simpelt och informationslöst svar. Kan du snälla utveckla dina tankar vad du menar exakt här? är nämligen själv lite intresserad.

Man får en jävla adrenalinkick av det. Vad är det som är så konstigt med det?
Citera
2017-05-01, 20:17
Medlem
SameOldStorys avatar
När jag var yngre smällde (helst thunderking) jag och mina vänner bomber/smällare för att vi tyckte det var skoj, simple as that. Smälla brevlådor etc var extra roligt.
Citera
2017-05-01, 20:21
Medlem
GalFisks avatar
För att kraft är fascinerande. Om det är en åskbloxt eller enorma vågor eller en enorm stenbumling som ramlar nerför ett berg, eller att köra bil jättefort, eller att flyga, eller en explosion, eller en raket, eller en dam som brister, eller en stor eld. Om man åstadkommit det själv, även om man bara tänt en stubin eller tryckt en knapp, är det ett extra element av tillfredsställelse.
Citera
2017-05-01, 20:23
Avstängd
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalFisk
För att kraft är fascinerande. Om det är en åskbloxt eller enorma vågor eller en enorm stenbumling som ramlar nerför ett berg, eller att köra bil jättefort, eller att flyga, eller en explosion, eller en raket, eller en dam som brister, eller en stor eld. Om man åstadkommit det själv, även om man bara tänt en stubin eller tryckt en knapp, är det ett extra element av tillfredsställelse.

Hemmagjort är givetvis bäst. Billigast och kraftigast!
Citera
2017-05-01, 20:25
Medlem
Sugminhalals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Skulle vilja, verkligen VILJA se dig få en sån jävla adrenalinkick av riktig panikskräckrädsla som min hund fick häromdagen när några ungar drog på den kraftigaste smäll jag hört i fredliga sammanhang. Femtio meter ifrån oss. Tror inte ungarna avsiktligt ville skrämma hunden, tror inte ens de såg oss, men vafan...är de tillräckligt vuxna för att hantera smällare och röka cigaretter borde de väl ha tillräcklig hjärnverksamhet för att tänka ut att det finns de som inte gillar att andra plågar deras djur.
Citera
2017-05-01, 20:35
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon

då undrar jag en sak
gillar du åskväder? får du adrenalinorgasm?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in