Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-01, 17:32
  #1
Medlem
kan nån förklara va som har hänt här??? kan ni berätta hur psykoser startar ? ja kan omöjligt haft psykos i 5år och varit på sjukhuset över 10gånger utan att få medicin

de började för ca 5 år sen, mina kompisar har en grupp på Facebook som är hemlig som inte jag får vara med i där dom vill hjälpa mej att få en tjej och sluta med droger, psykosen kommer senare, lyssna nu

dom fick alla tjejer att jaga mej,alltså va jag än gjorde på Facebook så gav dom mej tecken, när jag skrev nånting till min mamma på Facebook va de alltid nån som spelade nån låt som hette nått visst namn, ja gjorde en hemsk grej så samma dag gav dom mej ett tecken att jag var psykopat, de va en tjej som backade undan från mej

nu vet alla vem jag är, när dom kallade mej psykopat fick jag en psykos och trodde de va sant.....så trodde ju på de...de va flera tusen med i deras grupp som hade koll på allting jag gjorde

de pågick så varje dag i 3år ungefär sen till de sjuka----

ja fick en psykos, en riktigt allvarlig sådan,ja vet att allt låter som en psykos men de är inte det, jag har varit psykotisk i 5år bara

ja skriver mest denna tråd för jag vill veta va som har hänt, ja vet ju att massor av dom som är med i gruppen kommer svara och varenda gangster i hela Sverige vet vem jag är,,men ingen säger nått

kan ni berätta hur psykoser startar också
Citera
2017-05-01, 18:07
  #2
Medlem
enkeltulipans avatar
Det låter som att det här med facebook-gruppen är en vanföreställning som ingår i psykosen. Varför skulle de göra en sådan grupp?
Citera
2017-05-01, 18:20
  #3
Medlem
Oldberrys avatar
Du har kommit till insikten att du drabbats av en psykos, tror du inte det här med en hemlig Facebook kanske också är en del av den ?
Citera
2017-05-01, 18:34
  #4
Medlem
ja vet ju, alla mina vänner är med i den och alla runt omkring mej bjöd dom in...när jag va inne i stan så gick dom runt mej och pratade om mej med tecken så jag förstog va dom menade, dom är flera tusen...vänta bara så kommer dom svara här säkert
Citera
2017-05-01, 18:37
  #5
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Vore häftigt om den här facebook-gruppen faktiskt existerade.

Har du några bevis på att så är fallet ?
Citera
2017-05-01, 18:40
  #6
Medlem
enkeltulipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nymanniska123
ja vet ju, alla mina vänner är med i den och alla runt omkring mej bjöd dom in...när jag va inne i stan så gick dom runt mej och pratade om mej med tecken så jag förstog va dom menade, dom är flera tusen...vänta bara så kommer dom svara här säkert

Varför skulle flera tusen personer gå runt och prata om dig med tecken? Tror du inte att folk har bättre saker för sig?

Har du någon antipsykotisk medicin? Använder du några droger?
Citera
2017-05-01, 18:42
  #7
Avstängd
F.Hansens avatar
Det låter ganska osannolikt att det finns en facebookgrupp med över 1000 användare för din skull, samt att de använder olika "tecken" för att kommunicera till dig att du är psykopat osv.

Kan du beskriva dessa "tecken" lite mer? Är det gester med händerna? Kroppsspråk?
Citera
2017-05-01, 18:42
  #8
Medlem
dom försöker hjälpa mej,, alla tjejer jagade mej i början....ja hr aldrig nånsin haft en tjej så mina kompisar ville hjälpa mej...dom ville ta reda på om jag var bög så dom testade mej, alla tjejer som varit runt mej i hela mitt liv har velat ha mej
Citera
2017-05-01, 18:43
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Det låter ganska osannolikt att det finns en facebookgrupp med över 1000 användare för din skull, samt att de använder olika "tecken" för att kommunicera till dig att du är psykopat osv.

Kan du beskriva dessa "tecken" lite mer? Är det gester med händerna? Kroppsspråk?
dom skulle hjälpa mej få en tjej, och efter jag valt så sa dom tex...hade han inte gift sej hade han lätt legat med över 100st sa dom så jag hörde
Citera
2017-05-01, 18:44
  #10
Medlem
ja kanske ska starta en tråd om den gruppen också, kan ni inte säga hur man får psykoser här
Citera
2017-05-01, 18:46
  #11
Avstängd
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nymanniska123
dom skulle hjälpa mej få en tjej, och efter jag valt så sa dom tex...hade han inte gift sej hade han lätt legat med över 100st sa dom så jag hörde

Whaaat, har du varit gift då?
Citera
2017-05-01, 18:47
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Vore häftigt om den här facebook-gruppen faktiskt existerade.

Har du några bevis på att så är fallet ?
ja har flera tusen personer i Göteborg, fråga några stycken så kommer dom berätta
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback