Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-30, 22:50
  #1
Medlem
oscarabbes avatar
Jag skulle vilja påstå att "Harry Boy" är en stor bluff!
ATG påstår att
"Harry Boy är perfekt om du är nybörjare eller vill lägga ett spel snabbt. Du bestämmer vilken summa du vill spela för på exempelvis V75, V86 eller Dagens Dubbel och Harry väljer hästarna åt dig. Du kan dessutom prenumerera på Harry Boy eller köpa en påse och få spel till flera olika tävlingar. Här spelar du Harry Boy online."

Är det inte bättre ATG skriver " Du som är dum i huvudet och tror att vi hjälper dig vinna, spela Harry Boy".

Jag och en polare ville kolla hur väl det stämde med att ATG valde ut de mest spelade systemen och därefter skapade en "Harry Boy" efter insatsen.
Vi bestämde oss att satsa 100:-/man. Alltså 200:- per vecka eller 800:- /månad för att se vad detta skulle ge.
Vi satte ett mål på att köra i 7 månader.

Nu har denna test period tagit slut. Som en röd tråd, vill jag säga att dagens V75 gav 3 rätt!
På 7 månader har vi vunnit 4 gånger av totalt 28 spel.
Hur mycket har vi vunnit?

318:- !!!

Vi gjorde detta som ett test, och vi båda visste att vi kan förlora. Ingen av oss tjänar dåligt på nåt sätt, så ingen har farit illa, men va faan, 318:-, det är verkligen dåligt. Här måste ATG hittat en kassako...

Nu skall vi köra Lotto i 7 månader och se vad som händer där
Citera
2017-04-30, 23:10
  #2
Medlem
maxorrs avatar
Harryboy är skit på hela 7 lopp där den typ slumpar ut hästar! Säger sig ju självt. Spikharry ska du spela på

Anledningen att jag säger slumpar är att favoriter (mest spelade) vinner ju såklart inte ofta och om dom skulle det så blir det ju således ingen utdelning att dela på speciellt på v75
__________________
Senast redigerad av maxorr 2017-04-30 kl. 23:13.
Citera
2017-05-01, 00:34
  #3
Medlem
Spelar nästan aldrig men fick ett ryck för några veckor sen och köpte en Harry till V75 för 50 kronor. Satte sju rätt. Visst, det var dålig utdelning men 7 rätt är 7 rätt!

Mvh
Citera
2017-05-01, 01:50
  #4
Medlem
Jag vann nästan en halv miljon på en 100-kronors Harry Boy för knappt 10 år sedan.
Så visst händer det ibland.
Citera
2017-05-01, 03:42
  #5
Avstängd
MrMadoffs avatar
Wow vilken bluff det är, JA!

Alla spel där du inte gör några egna val förutom att sätta en insats är som du säger enligt din definition en bluff ja.
Citera
2020-12-30, 00:22
  #6
Medlem
Zaedrewss avatar
Harry Boy är bara till för att folk ska slösa bort sina pengar på en dröm. Går aldrig in. Lägg ner skiten. Men de tjänar bra på det. Sedan om någon vinner men det är aldrig på just Harry Boy utan de sätter sina egna spikar plus det skrivs det om det så mer folk ska luras.
Citera
2021-01-02, 14:30
  #7
Medlem
miikoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Harry Boy är bara till för att folk ska slösa bort sina pengar på en dröm. Går aldrig in. Lägg ner skiten. Men de tjänar bra på det. Sedan om någon vinner men det är aldrig på just Harry Boy utan de sätter sina egna spikar plus det skrivs det om det så mer folk ska luras.

För några veckor sedan så var det miljonutdelning och harry boy valde typ fyra av de ju vinnande systemen, men visst man bör nog spela Harry på ett bra sätt.

Ex. spika ett lopp, välja minst en häst man tror på i övriga lopp och låta Harry fylla på med hästar.

Harry viktas ju emot att ha favoriter eller skrällar och köper man en vanlig harry, så kan man inte påverka något om man inte valde hästar själv. Ex. så kan man få alla utom storfavoriten i ett lopp eller kanske två hästar i alla lopp.

Man kan ju också Favorit-harry eller chanch-harry på nätet, då kan man styra viktningen något, men knappt. Tar man favorit-harry så kan harry ändå välja bort storfavoriten.

Något jag saknar som finns i Norge, är att deras typ av harry på nätet är ett spelförslag, då man man själv välja att lämna in systemet eller slumpa fram ett annat.
Citera
2021-01-29, 09:56
  #8
Medlem
Oj. Här var det uppåt vad gäller Harry 🙂
Flera jag känner spelar Harry. Största vinst bland de är 100' på satsat hundralapp. Bra utdelning. Andra har haft allt från 2-7 rätt (50:--25.000). Det är ju en kul grej. Själv spelar även jag på Harry ibland men oftast eget system i ett bolag jag har. Jag ser det så här: Om det blir en jackpotomgång går ju pengarna vidare till nästa omgång. Större pott att vinna nästa vecka samt att fler blir intresserade av trav. Då öker spelandet och även vinsterna.
Citera
2021-02-03, 20:25
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miikos
För några veckor sedan så var det miljonutdelning och harry boy valde typ fyra av de ju vinnande systemen, men visst man bör nog spela Harry på ett bra sätt.

Ex. spika ett lopp, välja minst en häst man tror på i övriga lopp och låta Harry fylla på med hästar.

Harry viktas ju emot att ha favoriter eller skrällar och köper man en vanlig harry, så kan man inte påverka något om man inte valde hästar själv. Ex. så kan man få alla utom storfavoriten i ett lopp eller kanske två hästar i alla lopp.

Man kan ju också Favorit-harry eller chanch-harry på nätet, då kan man styra viktningen något, men knappt. Tar man favorit-harry så kan harry ändå välja bort storfavoriten.

Något jag saknar som finns i Norge, är att deras typ av harry på nätet är ett spelförslag, då man man själv välja att lämna in systemet eller slumpa fram ett annat.
Vem kontrollerar att dessa vinster är real deal?
Jag har själv spelat Harry i över 2 år 1*100kr +1*50 chans vinst över 2 år 250kr
Citera
2022-01-22, 19:19
  #10
Medlem
Zaedrewss avatar
Extrem bluff. Fan vet inte vilken gång man kört Harry. Nu senast 2000 spänn. 3 rätt och utdelning för 4 var 48 jävla kronor.

De som vinner när ATG yrar om Harry har levererat är sådana som kört spik-Harry. Spikat 2 avdelningar med högoddsare och sedan med jävla tur har Harry löst resten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback