Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-05-02, 02:20
  #49
Medlem
offerkoftan är jävligt oattraktivt. Sen så ogillar jag respekt-blattar. Dumma idioter som kräver respekt annars blir det våld. När de är knarkande bidragsbidragsbums. såna förtjänar ingen respekt.
Citera
2017-05-02, 03:43
  #50
Avstängd
olasvenssons avatar
Deras blatte-kroppspråk.
Citera
2017-05-02, 08:40
  #51
Medlem
teasardigs avatar
De som har en massa kurdiska, chilenska, turkiska, etiopiska flaggor och är sååå nationalistiska men inte har en tanke på att återvända till hemlandet.
Citera
2017-05-02, 09:42
  #52
Medlem
Enydrions avatar
Att dom försöker kränga en jacka till en när man råkat krocka med deras bil... (drygt 30 år sen)
Citera
2017-05-02, 10:06
  #53
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
De som har en massa kurdiska, chilenska, turkiska, etiopiska flaggor och är sååå nationalistiska men inte har en tanke på att återvända till hemlandet.
Det är väldigt lustigt de där och samtidigt påstår de att det inte finns något Svenskt eller att alla som bor i Sverige är Svenskar. Deras Nationalism = bra, Svensk Nationalism = dåligt. Host Özz Nujen Host Soran Ismail.
Citera
2017-05-02, 22:47
  #54
Medlem
Jag har läst att det finns bussar där man inte behöver betala för sig, dessvärre inte i mina trakter:
Polishjälp vid kontroll av bussbiljetter
Jag har även noterat att påfallande många verkar vara synnerligen upptagna med att prata i sina telefoner överallt, inte endast i kollektivtrafiken:
Sluta prata så högt i mobilen i kollektivtrafiken

Att åka på besök till huvudstaden är inte alltid av godo.
Citera
2017-05-03, 03:02
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zigggy
Vad stör dig mest? Tell.

lågbegovienheten


edit: stavning[/quote]

Årets inlägg. Hittills. Tycker jag.

Så jävla briljant att det inte finns ord.
Citera
2017-05-09, 18:30
  #56
Medlem
Ett engelskt ord som poppar upp i mitt huvud som ofta används i USA: Entitlement. (företrädesrätt är nog den bästa översättningen)

Med andra ord att de anser sig ha rätt till saker som inte ens svenskar anser sig ha rätt till, i ett land som de inte ens kan peka ut på en karta och egentligen inte har något som helst intresse utav förutom pengarna och tjejerna. Det är något som får mitt blod att koka och min haka att lossna samtidigt. Det finns liksom inte tillstymmelse till självinsikt, självkritik eller ödmjukhet bland MÅNGA utav dem framför allt männen.

Sen att de är så fruktansvärt jävla lättkränkta många utav dem. Går knappt att titta åt deras håll utan att de blir provocerade. Se bara på hur de beter sig i trafiken. En antydan om att kanske använda körriktningsvisare någon gång leder snabbt till dödshot.
__________________
Senast redigerad av HitlersAnus 2017-05-09 kl. 18:33.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback