Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-29, 14:51
  #1
Medlem
forfoxsakes avatar
Hej!
Någon som vet var, och om, vi finner info kring de kemikalier som är verksamma i rökmixar nu för tiden?Vet ni nåt blir vi glada!
Citera
2017-05-01, 21:42
  #2
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
Hej!
Någon som vet var, och om, vi finner info kring de kemikalier som är verksamma i rökmixar nu för tiden?Vet ni nåt blir vi glada!

Tyvärr. Det dom säljer på prylshoppen är altid hemligt tills det blir en klassning på nån syntetisk cannabinoid. Först då vet man för då står det kommer bli olagligt. Hade inte rökt det om jag våre du. Det stryper nämligen syret till indre organen. Du skadas som fan av det. Gift inget annat. Dom gjorde ett test nu med en syntetisk cannabinoid i Frankrike som skulle bli medicin. Slutade med att 3dog och 5-7 pers fick svåra hjärnskador. Rök äkta om du ska röka. Stå för vad du gör. Klarar du bara vardagen så kommer folk sluta se ner på dig. Så gjorde jag. Jag e helt öppen med att jag röker och även dom på sub programmet tycker det är bättre röka det än ta annat skit så dom ser mellan fingrarna på thc nu.
Fast vet ej om det var svaret du sökte.
Citera
2017-05-03, 03:42
  #3
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Tyvärr. Det dom säljer på prylshoppen är altid hemligt tills det blir en klassning på nån syntetisk cannabinoid. Först då vet man för då står det kommer bli olagligt. Hade inte rökt det om jag våre du. Det stryper nämligen syret till indre organen. Du skadas som fan av det. Gift inget annat. Dom gjorde ett test nu med en syntetisk cannabinoid i Frankrike som skulle bli medicin. Slutade med att 3dog och 5-7 pers fick svåra hjärnskador. Rök äkta om du ska röka. Stå för vad du gör. Klarar du bara vardagen så kommer folk sluta se ner på dig. Så gjorde jag. Jag e helt öppen med att jag röker och även dom på sub programmet tycker det är bättre röka det än ta annat skit så dom ser mellan fingrarna på thc nu.
Fast vet ej om det var svaret du sökte.

Det var ingen syntetisk kannabinoid, det var en FAAH återhämmare. Själva substansen var kallad BIA 10-2474 och har mer gemensamt med alvedon/ipren rent kemiskt sett än någon syntetisk/naturell kannabiniod.

https://en.wikipedia.org/wiki/BIA_10-2474

Vadå stryper syre till dem inre organen? Du får gärna backa upp det med lite fakta annars tar jag det som rent skitsnack.
__________________
Senast redigerad av Zot^ 2017-05-03 kl. 04:00. Anledning: stavfel
Citera
2017-05-04, 22:14
  #4
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Tyvärr. Det dom säljer på prylshoppen är altid hemligt tills det blir en klassning på nån syntetisk cannabinoid. Först då vet man för då står det kommer bli olagligt. Hade inte rökt det om jag våre du. Det stryper nämligen syret till indre organen. Du skadas som fan av det. Gift inget annat. Dom gjorde ett test nu med en syntetisk cannabinoid i Frankrike som skulle bli medicin. Slutade med att 3dog och 5-7 pers fick svåra hjärnskador. Rök äkta om du ska röka. Stå för vad du gör. Klarar du bara vardagen så kommer folk sluta se ner på dig. Så gjorde jag. Jag e helt öppen med att jag röker och även dom på sub programmet tycker det är bättre röka det än ta annat skit så dom ser mellan fingrarna på thc nu.
Fast vet ej om det var svaret du sökte.

Tänker inte på inrikes, tror inte det funnits rökmix sen i höstas inom sveriges gränser förutom på darknet. Tack för moralkakan och faktoiden men är väl medveten om risker och hade hört om försöket som inte var på en cannabinoid.
Tänkte mer på läget neråt europa och vad som säljs på öppna marknaden.
Citera
2017-05-30, 10:20
  #5
Medlem
läget i Europa ser helt okey ut om man banå letar lite. Smokeychemsite har noider och ALLT ni kan önska er inom rC. Dock skickar dom från Holland så det finna ju en risk att tullen tar det. B-22 tror jag fanns och ska ni beställa klassade så det den eller pb-22 jag skulle Välja.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback