Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-29, 14:32
  #1
Medlem
Berättar ni allt in i detalj? Hur stor/liten kuk han hade. Om han var bra/dålig i sängen. Om han hade snygg eller dålig kropp. Om han kunde tala för sig, argumentera eller om han var helt IQ- befriad osv osv. Ja jag tror ni fattar.

Berättar ni även om tex tinderträffar ni ska på, eller något ons ni haft? Eller håller ni detta hemligt?

Ja hur mycket avslöjar ni för era vänner helt enkelt?
Citera
2017-04-29, 15:51
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Berättar ni allt in i detalj? Hur stor/liten kuk han hade. Om han var bra/dålig i sängen. Om han hade snygg eller dålig kropp. Om han kunde tala för sig, argumentera eller om han var helt IQ- befriad osv osv. Ja jag tror ni fattar.

Berättar ni även om tex tinderträffar ni ska på, eller något ons ni haft? Eller håller ni detta hemligt?

Ja hur mycket avslöjar ni för era vänner helt enkelt?
Nu är ju inte jag tjej men de pratar minst lika mkt som killar gör med varandra kring detta.
Det jag märkt är att vissa tjejer håller nere lite på snacket för att inte få deras polare för intresserade av killen de varit med.
Tjejer är dock bättre på skitsnackandet, inget tvivel om det.
Citera
2017-04-29, 16:05
  #3
Medlem
Dreamtimes avatar
Om de gillar killen så kryddar de så in i helvete.
Om de inte gillar killen så håller de käften alternativt gör sig lustiga över det stackars offret.
Citera
2017-04-29, 16:50
  #4
Medlem
D1VAs avatar
Det är så sjukt individuellt från person till person. Själv så pratar jag inte om hur han är i sängen eller hur stor kuk han har. Det är mest för att det är konstig info att ge till andra? Vad skall de med de detaljerna till?

Om det är mer seriöst dejtande tar man väl upp de bra sidor han har, om man har känslor eller vill ses igen osv. Oftast vill man väl kolal med sina vänner om killen verkar nåt att ha, som i typ, är han psykopat eller normal. Oftast handlar det om att man inte vill träffa fel kille som andra tydligt märker verkar vara off.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback