Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-03, 20:28
  #13
Medlem
ormbitens avatar
Varierar...

Besöker ju enbart FKK och tyvärr lägger jag ju mycket pengar på själva resan dit, nästan lika mycket som jag gör på själva klubben, eftersom jag envisas med att köra ensam i egen bil.

Bara den där jävla båtjäveln mellan Rödby-Puttgarden tillsammans med att resa över Öresundsbrohelvetet kostar ju nästan lika mycket i tur och retur som 2,5 timmar i ett rum på Sharks.

Räknar jag bort resor och hotell så brukar ett tvådagarsbesök på FKK kosta runt 7000 kr.

Förra året var det 3 besök vilket gör 1750 kr per månad. Året innan var det 11 besök vilket gjorde drygt 6500 kr per månad.
I år har det varit noll besök... Än så länge.
Citera
2017-05-04, 07:09
  #14
Medlem
Tack för alla svar.

Själv så la jag nästan inget från början. Kanske en träff om året. Sen ökade det till två, till tre osv till jag kanske träffade 6 per år i snitt. Vad blir det, 1200-1500 per månad. Sen har jag minskat ner igen och känner att det inte alls känns bra.

Är egentligen väldigt kluven till detta med att träffa tjejer på detta sättet. Men har man chansen att träffa fina tjejer och ha riktigt trevligt och är fast i det så antar jag att man är just fast....
Citera
2017-05-06, 17:47
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Jag går till horor 3 till 4 gånger i veckan, och i stort sett uteslutande till sk. Laufhaus.
Där betalar jag 30 euro per gång, blir alltså i snitt 90 eller 120 euro i veckan, alltså en dryg tusenlapp.
Per månad blir det då mellan 4000-5000 kronor, det tycker jag är helt okej, jag får ju alla mina sexuella behov tillfredsställda flera gånger i veckan för dom pengarna.

Det låter som ett drömliv!
Måste fråga: var är detta någonstans? Och är det verkligen bra "kvalité" för det priset?
Citera
2017-05-06, 18:24
  #16
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Det låter som ett drömliv!
Måste fråga: var är detta någonstans? Och är det verkligen bra "kvalité" för det priset?

Det är i Hamburg och Kiel.
Helt godkänd kvalitet för dom pengarna, och tjejerna är seriösa.
För 30 euro får man dock nöja sig med en kvart/20 min, men det är helt okej tycker jag.
Ska även tillägga att jag ibland lägger till 20 euro och betalar 50 euro för analsex.

Tjejerna är uteslutande utländska och i åldersspannet från 20 år till max 35 år, en majoritet är dock runt 25 år. De flesta är snygga och attraktiva.
Det är främst tjejer från östeuropa, framförallt från Rumänien, Bulgarien, Polen, etc.
Men även en del från Turkiet, Armenien, nordafrika, sydamerika etc.
Variationen gör mycket, i förrgår knullade jag en muslim analt (turkisk tjej c.a 25 år) och imorgon kanske jag har lust att ha sex med en blond tjej från Polen, det gör att man aldrig tröttnar på det!

Nackdelen är väl att man blir bortskämd med kunna knulla valfri supersnygg tjej när som helst när lusten faller på.
Det gör ju att man tycker det är drygt och jobbigt att ragga "vanliga" tjejer, för då måste man ju skärpa till sig och anstränga sig betydligt mer, annars blir det ju ingen utdelning där
Citera
2017-05-06, 18:43
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Det är i Hamburg och Kiel.
Helt godkänd kvalitet för dom pengarna, och tjejerna är seriösa.
För 30 euro får man dock nöja sig med en kvart/20 min, men det är helt okej tycker jag.
Ska även tillägga att jag ibland lägger till 20 euro och betalar 50 euro för analsex.

Tjejerna är uteslutande utländska och i åldersspannet från 20 år till max 35 år, en majoritet är dock runt 25 år. De flesta är snygga och attraktiva.
Det är främst tjejer från östeuropa, framförallt från Rumänien, Bulgarien, Polen, etc.
Men även en del från Turkiet, Armenien, nordafrika, sydamerika etc.
Variationen gör mycket, i förrgår knullade jag en muslim analt (turkisk tjej c.a 25 år) och imorgon kanske jag har lust att ha sex med en blond tjej från Polen, det gör att man aldrig tröttnar på det!

Nackdelen är väl att man blir bortskämd med kunna knulla valfri supersnygg tjej när som helst när lusten faller på.
Det gör ju att man tycker det är drygt och jobbigt att ragga "vanliga" tjejer, för då måste man ju skärpa till sig och anstränga sig betydligt mer, annars blir det ju ingen utdelning där

Ah, det kan jag tänka mig!
Så du bor i någon av dessa städer så förmodar jag?

Finns det många att välja på? För det är typ som Red Light District om jag förstått det rätt?
Citera
2017-05-06, 19:26
  #18
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Ah, det kan jag tänka mig!
Så du bor i någon av dessa städer så förmodar jag?

Finns det många att välja på? För det är typ som Red Light District om jag förstått det rätt?

Ja, mellan Kiel och Hamburg.

Nej, det är inga red light districts, det enda red light district som finns här i nordtyskland är Herbertstraße i Hamburg och det är en totalt värdelös och ointressant gata som endast är en massiv bluff och turistfälla för korkade, kåta och fulla turister.

De ställena som jag besöker är följande;
- "eros center" i Kiel, 4 hus med 4 trappuppgångar, många våningar att springa i.. - sex från 30 euro.
- tonndorfer Hauptstraße 120 i Hamburg, vanligt hyreshus med en trappuppgång, - sex från 30 euro.
- maxstraße 2 i Hamburg, som tonndorf ovan, men lite sämre, - sex från 35 euro.
- Thai Laufhaus på gågatan Große Freiheit i Hamburg, två trappuppgångar snett mitt emot varandra, blandat med thaitjejer och östeuropeiska tjejer, - sex från 35 euro.
- Albert-Schweitzer-Ring 39 B, Flat 99, bordell i form av en nattklubb, (disco med knullgaranti sex från 30 euro.

Sen finns det massor av andra liknade ställen, men priserna där är lite högre, brukar börja på 40 eller 50 euro och uppåt.
Citera
2017-05-06, 21:33
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Ja, mellan Kiel och Hamburg.

Nej, det är inga red light districts, det enda red light district som finns här i nordtyskland är Herbertstraße i Hamburg och det är en totalt värdelös och ointressant gata som endast är en massiv bluff och turistfälla för korkade, kåta och fulla turister.

De ställena som jag besöker är följande;
- "eros center" i Kiel, 4 hus med 4 trappuppgångar, många våningar att springa i.. - sex från 30 euro.
- tonndorfer Hauptstraße 120 i Hamburg, vanligt hyreshus med en trappuppgång, - sex från 30 euro.
- maxstraße 2 i Hamburg, som tonndorf ovan, men lite sämre, - sex från 35 euro.
- Thai Laufhaus på gågatan Große Freiheit i Hamburg, två trappuppgångar snett mitt emot varandra, blandat med thaitjejer och östeuropeiska tjejer, - sex från 35 euro.
- Albert-Schweitzer-Ring 39 B, Flat 99, bordell i form av en nattklubb, (disco med knullgaranti sex från 30 euro.

Sen finns det massor av andra liknade ställen, men priserna där är lite högre, brukar börja på 40 eller 50 euro och uppåt.

Ok, tack för tipsen!
Hur är tjejerna på dessa ställen generellt, alltså i form av hur dom verkar trivas? Känns dom så där trevligt flirtiga eller är det mer "ännu en dag på jobbet"-stil?
Och det där sista, discot, är det inträde till det?
Citera
2017-05-06, 22:07
  #20
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Ok, tack för tipsen!
Hur är tjejerna på dessa ställen generellt, alltså i form av hur dom verkar trivas? Känns dom så där trevligt flirtiga eller är det mer "ännu en dag på jobbet"-stil?
Och det där sista, discot, är det inträde till det?

Det är individuellt, och beror väl till stor del på dagsformen, vissa är flirtiga, vissa är allmänt riktigt trevliga medan andra verkar mest ointresserade av allting.

Men de flesta trivs nog riktigt bra, de här tjejerna tjänar pengar som folk i deras hemländer bara kan drömma om, många kommer från fattiga förhållanden från länder som Rumänien, Colombia, Armenien, Mexiko, Bulgarien etc.
Här kan de tjäna bra med pengar och det märks att de har det ganska gott här, på de flesta ställen har varje tjej en egen enrums-lägenhet som de hyr i huset, man ser att de har den senaste i-phonen, ny laptop, går och shoppar märkeskläder, beställer pizza och annan restaurangmat dagligen osv.
Lägenheterna som tjejerna bor i är oftast små ettor, med ett litet pentrykök, badrum och ett rum, i rumshyran ingår allt så som ström, värme, försäkring, TV och internet.

Flat 99 har ibland "events" där det kan kosta en mindre summa som tex 5 euro som inträde, men då brukar en valfri dryck ingå
Här är deras hemsida;http://www.flat-99.de/
I baren kan du köpa vad du vill att dricka, öl, läsk, vatten etc, till rimliga priser.
Vill du ha sex så tar du bara kontakt med en av de många lättklädda flickorna, priserna börjar på 30 euro.
Citera
2017-05-22, 16:52
  #21
Medlem
Rätt billigt just nu...
Blir avrunkad av en ung tjej på offentlig toa en gång i veckan.
500:- / gång och hon är rätt duktig på det hon gör 😃
Citera
2017-05-22, 17:30
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flunken
Rätt billigt just nu...
Blir avrunkad av en ung tjej på offentlig toa en gång i veckan.
500:- / gång och hon är rätt duktig på det hon gör 😃

2000:- i månaden mao 😎
Citera
2017-05-22, 20:50
  #23
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flunken
Rätt billigt just nu...
Blir avrunkad av en ung tjej på offentlig toa en gång i veckan.
500:- / gång och hon är rätt duktig på det hon gör 😃

Jag vill egentligen inte lägga mig i andras förehavanden..
Men, vad är grejen med att bli avrunkad på en offentlig toalett?
Vad ger detta?

Att sedan betala 500 spänn för detta är ju helt vansinnigt! (obs min personliga åsikt)
För 500 spänn får du knulla horor analt i Malmö..

Runka gör man bäst själv, jag runkar minst två gånger om dagen, även de dagar då jag går till horor, men så är jag ju också alltid överkåt.
Citera
2017-05-22, 21:43
  #24
Medlem
0kr, är för snål för att göra det. Aldrig gjort det. Men har velat, vet inte hur man gör, och är rädd att polisen tar mig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback