Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-28, 21:42
  #1
Avstängd
Hej , snacka med folk inom service yrken och är alltid trevlig mot tjejer som killar och småpratar om privata saker med både killar och tjejer . Det brukar röra sig om alldagliga saker .Hur stor chans har jag att få en dejt med nån tjej inom service yrket ? Visst jag fattar dem måste vara trevliga mot alla . Fast dem ser nog snygga killar dagligen .

Frågan är måste man va Snygg lång och ha status för att lyckas med en söt tjej i en kassa ?

Jag är inte ful , skulle säga jag är 5-6 i nuläget på en skala 1-10 , sköter om mig själv med nyttig kost och tränar . Så är ju inte direkt ful i ansiktet . Ser ut som vilken medelsvenne som helst .Frågan är måste man vara lång och snygg för ha en chans eller kan man va som jag ? Är inte jätte ful kanske något ful enligt vissa . Är kort med (En tjejs värsta madröm i detta samhälle ) Finns det chanser ?
Citera
2017-04-28, 21:44
  #2
Medlem
Dr_Dollars avatar
Nej!
Citera
2017-04-28, 21:52
  #3
Medlem
Vilken branch jobbar hon i?
Citera
2017-04-28, 22:19
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Vilken branch jobbar hon i?

Är ingen person specifikt , utan undrar mer allmänt . Ibland är tjejer jätte trevliga skrattar åt mina skämt och ler . Ja , jag vet dem måste vara såhär trevliga mot alla . Fast hur ska man veta om dem gillar en eller inte ?
Citera
2017-04-28, 22:31
  #5
Medlem
Haha, Det är ju människor dom också så det är ingen att göra någon grej av men problemet är att få loss tjejen så att du kan vara ensam med henne sedan på med charmen ,få henne att skratta och bara ös på med att få henne att känna sig utvald och speciell. Tjejer är mycket bättre på att visa var dom står tycker jag,Men det kan ta ett tag iofs,Men du märker det ,om du inte märker det så är hon nog inte intresserad just då iaf
__________________
Senast redigerad av Monday1 2017-04-28 kl. 22:35.
Citera
2017-04-29, 01:24
  #6
Medlem
Xer0s avatar
Man blir så trött på alla töntiga hantverkare som kommer in i recepetionen, får se en 10/10 som sitter i kassan och, så står de där och pratar med armen på disken. Har de ingen självrespekt?

Jag kommer ihåg när jag satt på kontor på Regus. Alla var på de där jävla receptionisterna, rosor på alla hjärtans dag fick de.. all möjlig skit.

Hur många av dessa herrar fick fakiskt ligga? Svar: INGEN!
__________________
Senast redigerad av Xer0 2017-04-29 kl. 01:39.
Citera
2017-04-29, 01:29
  #7
Medlem
Dreamtimes avatar
Nej. Deras leenden är falska. Inbilla dig inte att någon servicetjej ska vilja dejta dig såvida hon inte jobbar på 7/11 i någon mindre stad.
Citera
2017-04-29, 01:31
  #8
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamtime
Nej. Deras leenden är falska. Inbilla dig inte att någon servicetjej ska vilja dejta dig såvida hon inte jobbar på 7/11 i någon mindre stad.

Deras liv är en image.
Hur uppnår man annars en känsla av självförverkligande, när allt man gör på dagarna är tycka på dörrknappen, och svara i telefon?
Citera
2017-04-29, 01:36
  #9
Avstängd
F.Hansens avatar
Hehe, sannolikheten att du får nån som är 2 snäpp högre än dig är lite låg. Dock kan du ju försöka så kanske det blir ett black swan event, eller mer sannolikt att du får ett rykte som dvärgraggaren.

Det är inte dåligt att vara social, men du bör ha någon skill som attraherar tjejjer som är mer självgående. Så tjejjer kontaktar dig utan att du behöver göra något dvs. Någon av d e m kanske jobbar i kassan nånstans.
Typ, sång, standup, youtube/local celebrity etc. Det kan kanske funka med Flashback celebrity men du får räkna med borderline och konstiga tjejjer då.
Citera
2017-04-29, 02:21
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Man blir så trött på alla töntiga hantverkare som kommer in i recepetionen, får se en 10/10 som sitter i kassan och, så står de där och pratar med armen på disken. Har de ingen självrespekt?

Jag kommer ihåg när jag satt på kontor på Regus. Alla var på de där jävla receptionisterna, rosor på alla hjärtans dag fick de.. all möjlig skit.

Hur många av dessa herrar fick fakiskt ligga? Svar: INGEN!

Va det någon av dessa som va 190 cm + och såg bra ut ?
Citera
2017-04-29, 02:29
  #11
Avstängd
Till er som säger det inte är osannolikt , har det med att göra att jag är kort och inte snygg ?

Låt oss säga en tjej Jobbar på Ica och det kommer en kille 190 cm och 9/10 hade hon gått med på en dejt då ?


Sen säger vi såhär om en kille är 9/10 fast 170 cm hindrar hans längd då han från att få tjejer ?

Hur lång måste man vara för att tjejer inte ska tycka man är för kort ? Tycker det lustugt att tjejer som är 155 cm själva kräver 180 + och hånar killar på 165 som ändå är 10 cm längre än dem själva .Medans tjejer på 180 cm faktiskt kan tänka sig dejta killar som är så korta som 170 cm .

Jag ser mig inte som snygg , och ja jag är kort . Däremot tränar jag regelbundet och äter bra kost och klär mig efter modet .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback