Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-28, 13:51
  #13
Medlem
Nja, många kvinnor tar det bästa de kan få. Är du lönnfet, sjukpensionär som lyssnar på Ultima Thule, och en kvinna kan välja mellan dig och en annan man som är lönnfet, lyssnar på Ultima Thule och har ett jobb som truckförare på ett lager så kommer hon välja den andre mannen.

Jag tror inte det är kvinnors höga krav, utan mäns låga krav som är största boven i dramat. Våra låga krav ger kvinnor hybris. Såna där saker som unga vältränade stiliga män på 25 som är desperata en lördagsnatt och knullar med feta gamla kärringar är den största skurken, inte mångkulturen.
Citera
2017-04-28, 14:21
  #14
Medlem
Jag tror att PK- tänkandet styr så mycket nu så att en kille med rasiststämpel har mindre att välja på.

I samband med att muslimers våldtäkter å övriga brott snart spränger alla gränser så kommer de nationella killarna som gärna försvarar sina kvinnor bli mera populära.
Citera
2017-04-28, 14:30
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Om det nu är som du skriver att du är en arbetslös lönnfet snubbhe som sitter och lyssnar på kass musik hela dagarna så får du leta tjejer som är som du. Lönnfet arbetslös kvinna som gillar att hänga hela dagarna och lyssna på något ylande från långbortistan.

Du kan ju knappast förvänta dig att en vältränad, snygg kvinna med god utbildning och karriär skulle nöja sig med mindre än vad hon själv har att erbjuda.
Nej! jag ska fan ha en smal blondin med stora pattar, varför? FÖR ATT JAG ÄR VIT!

blattarna byggde inte Sverige, möjligen en eller två kebabkiosker. Kvinnor ska hålla käft och göra som vi vita män befaller dem. Hur tror ni det var på vikingatiden? jo 20 kvinnor per man, och hade vi blattar eller samhällsproblem då eller? NEJ
Citera
2017-04-28, 14:36
  #16
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av personkemi2.0
Nej! jag ska fan ha en smal blondin med stora pattar, varför? FÖR ATT JAG ÄR VIT!
Det räcker inte på långa vägar.
Du får nog inrikta dig på en lönnfet blondin med stora pattar som har 4 ungar med lika många andra män. Har du tur kanske hon har ett jobb på Samhall. Du är en looser och får då en looser, något annat kan du glömma.
Citera
2017-04-29, 03:32
  #17
Medlem
FloridaCrackers avatar
Ryck upp dig TS! Skaffa ett jobb och var trevlig sa loser det sig sakert. Lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback