Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-28, 04:17
  #1
Medlem
Jag är ju rasist och har alltid skyllt på blattarna, att de kommer hit och tar våra kvinnor osv. Men har inte tjejer jävligt höga krav nu för tiden? man ska va utbildad, träna på gym och skit. Vad är det för fel på en lönnfet rasist som går på sjukpenning och lyssnar på Ultimathule??

Jag tänker såhär. Om det är några som uppskattar oss riktiga svenskar, utan någon jävla högskoleexamen, så är det väl blattebrudarna? ni vet dom med slöja som vill att mannen ska hysa fullkomlig bondemakt i hushållet osv?

Diskutera!
Citera
2017-04-28, 05:12
  #2
Avstängd
Virgil.I.Grissoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av personkemi2.0
Jag är ju rasist och har alltid skyllt på blattarna, att de kommer hit och tar våra kvinnor osv. Men har inte tjejer jävligt höga krav nu för tiden? man ska va utbildad, träna på gym och skit. Vad är det för fel på en lönnfet rasist som går på sjukpenning och lyssnar på Ultimathule??

Jag tänker såhär. Om det är några som uppskattar oss riktiga svenskar, utan någon jävla högskoleexamen, så är det väl blattebrudarna? ni vet dom med slöja som vill att mannen ska hysa fullkomlig bondemakt i hushållet osv?

Diskutera!

Fantastiskt det finns alltså rasister i Sverige!

Ni kan inte vara många och som jag tolkar det så är det dåligt med återväxten.

Nåja du kan trösta dig med att någonstans finns det någon för dig också. Alla har en hjärtevän där ute någonstans.

Uppriktigt sagt så är jag fascinerad av att hitta en riktig rasist här på FB. För inte ens här inne finns det många av den sorten. Till och med så att de flesta rasister verkar mest vara troll. Men du verkar vara av det rätta virket.

Arma moder Svea och vårt kära fosterland!
Citera
2017-04-28, 05:30
  #3
Medlem
Antagonist88s avatar
Att det skulle vara en låg sexuell aktivitet som ligger till grund att Svensken är ”rasist” är så dumt att klockorna stannar. Jag tror däremot att Ts är en tragisk betahane som skolats politiskt av Nyheter24 & Politism inte får några tjejer då han fatalt saknar manliga egenskaper, har jag rätt?
__________________
Senast redigerad av Antagonist88 2017-04-28 kl. 05:32.
Citera
2017-04-28, 07:31
  #4
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Integration och invandring --> Relationer och samlevnad: allmänt
/Moderator
Citera
2017-04-28, 07:36
  #5
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Rent statistiskt så är det varför.

Om det går 1.5 kille per 1.0 tjej istället för vanliga 1.0:1.0, så är det självklart att det blir svårare att skaffa tjej, om man inte förutsätter att alla tjejer är horor med mer än en kille(t.ex 2:1 3:1).

Att det finns fler killar än tjejer i vissa åldersgrupper och överlag är en direkt konsekvens av import av s.k flyktingar.
Citera
2017-04-28, 07:58
  #6
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av personkemi2.0
Jag är ju rasist och har alltid skyllt på blattarna, att de kommer hit och tar våra kvinnor osv. Men har inte tjejer jävligt höga krav nu för tiden? man ska va utbildad, träna på gym och skit. Vad är det för fel på en lönnfet rasist som går på sjukpenning och lyssnar på Ultimathule??

Jag tänker såhär. Om det är några som uppskattar oss riktiga svenskar, utan någon jävla högskoleexamen, så är det väl blattebrudarna? ni vet dom med slöja som vill att mannen ska hysa fullkomlig bondemakt i hushållet osv?

Diskutera!

Blattarna tar inte kvinnorna. Gör de det måtte de vara på väg att bli assimilerade. Assimilerade = de rasblandar därför att kvinnorna gått med på det. I största utsträckning förekommer detta emellertid inte eftersom de inte passar in här. Vad svenska kvinnor påstår om saken behöver man inte bry sig om eftersom de ljuger för sig själva. Blattarna är faktiskt ett icke-problem för svenska män, relationsmässigt sett.
Citera
2017-04-28, 08:09
  #7
Medlem
Disko-Bosses avatar
Trolltråd men what the heck..

Kort, Det är alltid lättare att skylla på invandrare (eller vad fan som helst egentligen) än att se över, rannsaka sina egna brister och fixa till det.

Så, hade invandrare inte funnits så hade med största sannolikhet din situation sett exakt likadan ut men ursäkten hade varit en annan.
Citera
2017-04-28, 08:32
  #8
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Med dagens mått mätt så är väl jag rasist. Jag har en väldigt snygg kvinna i mitt sällskap som många skulle vilja komma över. Var väl inte allt för längesen man visade i en undersökning att mönniskpr som tenderade att vara mer konservativa också var snyggare än genomsnittet. Inte så konstigt när man kikar på hur Fi,MP, och V väljarna ser ut.
Citera
2017-04-28, 09:10
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av personkemi2.0
Jag är ju rasist och har alltid skyllt på blattarna, att de kommer hit och tar våra kvinnor osv. Men har inte tjejer jävligt höga krav nu för tiden? man ska va utbildad, träna på gym och skit. Vad är det för fel på en lönnfet rasist som går på sjukpenning och lyssnar på Ultimathule??

Jag tänker såhär. Om det är några som uppskattar oss riktiga svenskar, utan någon jävla högskoleexamen, så är det väl blattebrudarna? ni vet dom med slöja som vill att mannen ska hysa fullkomlig bondemakt i hushållet osv?

Diskutera!

Misstänker troll, men vi kör på..

1) Rasism korrelerar med låg IQ, tjejer gillar sällan dumma killar.

2) Ja, tjejer, och även killar, gillar i regel stabilitet, utbildning resulterar ofta i ett stabilt jobb..

3) När det kommer till gym och kroppen, det finns gott om tjejer som gillar killar som e feta. Så där bör det inte vara ett problem.

4) Rätt säker på att det finns rasister som kan fixa tjejer, dock är ju rasism vanligare bland killar verkar det som, och det är ju en dealbreaker för en person som inte är rasist.

Finns det ingen dating-app för rasister och nationalister? Annars, there you go, affärsidé, skapa den så får du pengar å då kommer det alltid tjejer.
Citera
2017-04-28, 09:14
  #10
Medlem
gurkmajjas avatar
Alla är rasister. Ditt problem är annat.
Citera
2017-04-28, 10:25
  #11
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av personkemi2.0
Jag är ju rasist och har alltid skyllt på blattarna, att de kommer hit och tar våra kvinnor osv. Men har inte tjejer jävligt höga krav nu för tiden? man ska va utbildad, träna på gym och skit. Vad är det för fel på en lönnfet rasist som går på sjukpenning och lyssnar på Ultimathule??

Jag tänker såhär. Om det är några som uppskattar oss riktiga svenskar, utan någon jävla högskoleexamen, så är det väl blattebrudarna? ni vet dom med slöja som vill att mannen ska hysa fullkomlig bondemakt i hushållet osv?

Diskutera!

Om det nu är som du skriver att du är en arbetslös lönnfet snubbhe som sitter och lyssnar på kass musik hela dagarna så får du leta tjejer som är som du. Lönnfet arbetslös kvinna som gillar att hänga hela dagarna och lyssna på något ylande från långbortistan.

Du kan ju knappast förvänta dig att en vältränad, snygg kvinna med god utbildning och karriär skulle nöja sig med mindre än vad hon själv har att erbjuda.
Citera
2017-04-28, 11:32
  #12
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Fattar inte hur ni lyckas med att misslyckats, tjejer är ju så enkla nu för tiden att det är sanslöst. Hur och var raggar du ts?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback