Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-09, 16:32
  #25
Medlem
Jarhars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMguld01
Kan man nyttja erbjudandet genom någon med Mecenatkort?

Dvs. Om jag har en kompis som är student och han väljer att casha luren direkt. Blir det några följdkostnader för honom senare eller kan jag betala honom för att köpa luren åt mig?

2995.- är ett väldigt bra pris för den luren.


Erbjudandet har passerat så vitt jag vet.
Citera
2017-05-09, 16:42
  #26
Medlem
Jabbockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarhar
Erbjudandet har passerat så vitt jag vet.

Inte för mig iaf. Beställde en nyss
Citera
2017-05-12, 05:03
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMguld01
Kan man nyttja erbjudandet genom någon med Mecenatkort?

Dvs. Om jag har en kompis som är student och han väljer att casha luren direkt. Blir det några följdkostnader för honom senare eller kan jag betala honom för att köpa luren åt mig?

2995.- är ett väldigt bra pris för den luren.

Kommer gå bra! Säg bara till din kompis att ringa kundtjänst och "ångra" beställningen på abonnemang delen.
Citera
2017-05-18, 21:17
  #28
Medlem
Jabbockss avatar
Har haft mobilen i en vecka nu och jag måste verkligen säga att det är helt klart den bästa mobil jag haft.

Har ännu inte hittat en nackdel
Citera
2017-09-02, 13:09
  #29
Medlem
utan.att.stannas avatar
Erbjudandet finns hos tele2. Funderar på att ta det. Måste man ta ett abbonemang eller kan man avsluta det då? Kommer man kunna göra som en del påstår, så fort luren kommit utnyttja ångerrätt på abbonemang? Har det verkligen inte täppt till detta än?
Ska ta på avbetalning isf.
__________________
Senast redigerad av utan.att.stanna 2017-09-02 kl. 13:24.
Citera
2017-09-02, 18:54
  #30
Medlem
utan.att.stannas avatar
Någon som vet; är telefonerna operatörslåsta till tele2, samt tar de ut fakturaavgift för efaktura?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback