Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-28, 22:56
  #25
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primero13
Riktig "gentlemanstuk" och har dock vid flera tillfällen sagt att han "ser upp" till mina prestationer, och ska "klä upp" sig för min skull.
Fick snabbt ett sms om att ses igen. Tät messengerkontakt de tio dagarna, pratade i telefon och snabbt ett erbjudande om att sova över helgen efter. Det avbokades fyra timmar innan, då han skyllde på sjukdom efter intensiv resvecka. Tror på ursäkten, men därefter blev det en attiydsändring, mycket kallare och svarar inte helt på meddelanden. Låg lågt några dagar, innan jag frågade om vi kunde ses. Fick svar snabbt med ett mycket positivt meddelande. Han är en "typisk sån" som man kan föreställa sig spela svår.

Möjligen hade han förstorat upp saker och satt dig på piedestal redan från start och gjort dig till sin drömkvinnan. I tanken. Sånt är svårt för vem som helst att leva upp till. Bara gissningar såklart, vem vet, han kanske sitter och ångrar sig nu.

Det kan verkligen finnas 100 olika anledningar till att han bröt, min erfarenhet av män är dock att de är ganska raka. Killar, ni får förstås rätta mig om jag har fel.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback