Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-27, 17:32
  #1
Medlem
Hej. Jag har fått en faktura från detta "företag" som jag inte anser mig vara betalningsskyldig till. Hur gör jag för att göra rätt för mig utan att hamna i massa problem?
Citera
2017-04-27, 17:39
  #2
Medlem
studioxswes avatar
Du bestrider väl den precis som du gör med alla fakturor?
Citera
2017-04-27, 18:30
  #3
Awaiting Email Confirmation
Hartarbetes avatar
Rent allmänt polisanmäler du förslagsvis bluff-fakturor.

https://polisen.se/Utsatt-for-brott/...turabedrageri/
__________________
Senast redigerad av Hartarbete 2017-04-27 kl. 18:33.
Citera
2017-04-27, 19:18
  #4
Medlem
NastyPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studioxswe
Du bestrider väl den precis som du gör med alla fakturor?

be strider du alla fakturor? men dom som du har telefon å bred band å elen hos blir vel arga då?
Citera
2017-04-27, 19:45
  #5
Medlem
technoisbests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NastyPig
be strider du alla fakturor? men dom som du har telefon å bred band å elen hos blir vel arga då?

Jag kan nästan garantera att han menade alla bluffakturor.
Citera
2017-04-27, 19:59
  #6
Medlem
studioxswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NastyPig
be strider du alla fakturor? men dom som du har telefon å bred band å elen hos blir vel arga då?

jo, ja g bestr ider all a fak tur or.
Citera
2017-04-27, 20:35
  #7
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnyyy
Hej. Jag har fått en faktura från detta "företag" som jag inte anser mig vara betalningsskyldig till. Hur gör jag för att göra rätt för mig utan att hamna i massa problem?
Har du använt cashking och klickat att du godkänner "avgiften" så är det svårt att bestrida fakturan men gör ett försök du kanske lyckas...
Citera
2017-04-27, 23:23
  #8
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnyyy
Hej. Jag har fått en faktura från detta "företag" som jag inte anser mig vara betalningsskyldig till. Hur gör jag för att göra rätt för mig utan att hamna i massa problem?

Cashking är ett fult företag, jättefult tillochmed. men deras hemsida är ju inte direkt otydlig. Det får ju inte att missa att set står att se tar 495kr oavsett beslut, och ytterligare 400kr vid förmedling.

Så: har du använt tjänsten, ja eller nej?

Om du bestrider så får du nog hoppas att de helt enkelt inte orkar driva det vidare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback